کد خبر : 28398 / /
/

قیمت پژو ۲۰۶ کارکرده و صفر امروز 4 آبان

امروز 4 آبان‌ماه پژو 206 در همه مدل‌های خود تغییر قیمت داشته است. پژو 206 تیپ 2 پس از اینکه دیروز افزایش قیمت داشت، امروز نیز جهش قیمت پیدا کرد.

قیمت پژو ۲۰۶ کارکرده و صفر امروز 4 آبان

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ در بازار 314 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو نسبت به دیروز سه میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در دو مدل دیگر یعنی مدل‌های  ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار حضور دارد. همین موضوع سبب شده است که خریداران بتوانند با بودجه محدودتر خودروی صفر خریداری کنند.

امروز 4 آبان‌ماه ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار 302 میلیون تومان قیمت دارد. این مدل ۲۰۶ تیپ ۲ نسبت به دیروز چهار میلیون تومان گران‌تر شده است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۳۹۹ صفر نیز نسبت به دیروز 4 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. پژو ۲۰۶ تیپ۲ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، 291 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

خریداران زیادی در بازار خودرو به دلیل مالی به سراغ خرید خودروهای صفر نمی‌روند. همین مسئله باعث شده است که بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده رونق خاصی را در سال‌های اخیر تجربه کند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت مدل‌های متنوع پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده می‌پردازد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1400 با 32 هزار کیلومتر کارکرد 288 میلیون تومان آگهی فروش شده است. هیچ‌گونه رنگ و زدگی در بدنه خودرو وجود ندارد. خودرو 11 ماه بیمه دارد و مشابه صفر است.

دیگر پژوی ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل 1398 با 78 هزار کیلومتر کارکرد 248 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. خودرو دور رنگ است و مقداری خط و خش در بدنه دارد. کاپوت خودرو به دلیل تصادف تعویض شده است و شاسی‌های خودرو سالم هستند.

در یکی از سایت‌‌های مربوط به خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل 1390 با 144 هزار کیلومتر کارکرد 180 میلیون تومان برای خریداران در دسترس است. از جمله ویژگی‌های خودرو می‌توان به بدون رنگ و خط و خش بودن، یک سال بیمه، دزدگیر تصویری و لاستیک‌های نو اشاره کرد.

خریداران خودروی کارکرده با جست و جویی ساده در فضای اینترنت می‌توانند پژو 206 تیپ 2 را به مبلغ زیر 100 میلیون تومان نیز پیدا کنند.

پژو 206 تیپ 2 کارکرده مدل 1383 با 377 هزار کیلومتر کارکرد 96 میلیون تومان آگهی فروش شده است. خودرو دور رنگ است و مقداری خط و خش در بدنه دارد. خودرو سه ماه بیمه دارد و به ‌تازگی تعمیر اساسی شده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.