کد خبر : 28389 / /
/

متروپل دوباره فرو ریخت | چند نفر مصدوم شدند؟

بخش دیگری از سازه باقیمانده از ساختمان متروپل امروز فرو ریخت.

متروپل دوباره فرو ریخت | چند نفر مصدوم شدند؟

 بخش دیگری از ساختمان متروپل در آبادان، امروز چهارشنبه (۴ آبان‌ماه) فرو ریخت.

در پی این حادثه نیروهای امدادی در محل حاضر شده‌اند اما از تعداد جانباختگان و مصدومان احتمالی این حادثه اطلاعی در دست نیست.

یک مصدوم در ریزش مجدد متروپل / حضور نجاتگران در محل حادثه

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ساعتی پیش قسمتی از سازه پشتی ساختمان متروپل ریزش و بر اثر آن یک خانم ۴۲ ساله مصدوم شده است.

امیرعباس نجفی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: ساعت ۱۶:۲۰ امروز (۴ آبان‌ماه) گزارشی مبنی بر ریزش بخش دیگری از ساختمان متروپل دریافت شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی هلال احمر شهرستان آبادان به منطقه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در این حادثه یک بانوی ۴۲ ساله مصدوم شده است که با همکاری اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

وی ادامه داد: هم اکنون نجاتگران این جمعیت در محل حادثه مشغول ارزیابی صحنه هستند. اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این اعلام شده بود که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مسئولیت تخریب باقیمانده ساختمان متروپل را بر عهده گرفته و این عملیات در مدت اخیر در این محل در حال انجام بوده است.

سرپرست شهرداری آبادان ۱۹ مهرماه از پایان این عملیات تا ۴۰ روز آینده خبر داده بود.

محمدرضا متور در گفت‌وگو  با ایسنا، گفته بود: بر اساس قول داده شده از سوی قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار، کار آواربرداری متروپل باید نهایتا تا ۴۰ روز دیگر به اتمام برسد.

وی با اشاره به مسدود بودن محدوده اطراف محل حادثه متروپل گفته بود: در حال حاضر به دلیل عملیات آواربرداری شاهد نشست خط فاضلاب و گرفتگی معابر در خیابان امیری هستیم.

این در حالی است که در حادثه‌ای مشابه در ۲۳ شهریورماه نیز باقیمانده ساختمان متروپل دچار ریزش مجدد شده بود که در این حادثه یک کارگر ساختمانی جان باخت.

وحید شعبانی در همان ابتدای این حادثه در ۲۳ شهریورماه با اعلام خبر فرو ریختن بخش‌های دیگری از سازه به جای مانده از برج متروپل آبادان، گفته بود: بلافاصله ۵ تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر پس از کسب اطلاعات اولیه به محل حادثه اعزام شده اند.

ادامه دارد

 

ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.