کد خبر : 28382 / /
/

باند خرید و فروش نوزاد در البرز منهدم شد

البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: با هوشیاری ماموران پلیس نظرآباد، افرادی که با شناسایی خانواده‌های محروم اقدام به خرید و فروش نوزاد می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

باند خرید و فروش نوزاد در البرز منهدم شد

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت دو خانم نظرآبادی در زمینه شناسایی خانواده های نیازمند دارای نوزاد و خرید فرزند آنها با قیمت ناچیز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند که افرادی در قالب یک باند سازمان یافته خانواده‌های مستمند دارای نوزاد را شناسایی و پس از خرید کودک آنها، با جعل گواهی بیمارستان، آن را به قیمت گزاف به متقاضیان به فروش می‌رسانند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در این خصوص دو نفر به عنوان رابط خریدار، یک نفر به عنوان جاعل و یک نفر به عنوان سردسته باند شناسایی و در استان های البرز و تهران دستگیر شدند، اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که از ابتدای سال تاکنون این باند اقدام به خرید ۹ نوزاد در سراسرکشور کرده و آنها را در شهر تهران به فروش رسانده اند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سردار محمدیان در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت اطلاع از فعالیت اشخاصی در زمینه های مشابه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.