کد خبر : 28245 / /
/

ماجرای درگیری در یک مدرسه در خیابان سلسلبیل تهران چه بود؟

خبری مبنی بر وقوع درگیری در هنرستانی در خیابان سلسلبیل تهران درشبکه‌های اجتماعی منتشر شد که پس از بررسی‌ها مشخص گردید، درگیری‌ای رخ نداده است و پلیس با گفت‌وگو جمعیت را متفرق کرده است.

ماجرای درگیری در یک مدرسه در خیابان سلسلبیل تهران چه بود؟

دقایقی پیش خبری مبنی بر کشته شدن یک دانش‌آموز دخترانه در هنرستان صدر واقع در خیابان سلسبیل تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در این خبر آمده بود که پلیس به این مدرسه ورود کرده و یکی از دانش آموزان در درگیری کشته شده است.

پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که دقایقی قبل تجمعی در جلوی یکی از مدارس دخترانه در محله سلسبیل تهران شکل می‌گیرد و افراد اقدام به شعار دادن می‌کنند؛ کمی بعد مأموران پلیس با هدف ایجاد نظم و امنیت به این نقطه اعزام می‌شوند و با گفت‌وگو تجمع کنندگان را متفرق می‌کنند.

گفتنی است که مأموران یگان ویژه به این مدرسه وارد نشدند و تنها برخی از مأموران برای صحبت با والدین به داخل مدرسه رفتند و هیچ دانش آموزی کشته نشده است و مطالبی که در این مورد در فضای مجازی منتشر می‌شود کذب است.

بر اساس این خبر هم اکنون این محله در آرامش است و هیچ مشکل ترافیکی و یا امنیتی ندارد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.