کد خبر : 27845 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید صفر | قیمت پراید کارکرده

قیمت پراید پرواز کرد | قیمت پراید امروز 26 مهر 1401 | آخرین قیمت پراید، تیبا، کوییک، پژو پارس و دنا

برخلاف ادعاهایی که در رابطه با بالا رفتن سطح معاملات می‌شود، بازار همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد و خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد و قیمت‌ها هم به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

قیمت پراید پرواز کرد | قیمت پراید امروز 26 مهر 1401 | آخرین قیمت پراید، تیبا، کوییک، پژو پارس و دنا

امروز (سه شنبه 26مهر 1401) قیمت پراید در بازار اعلام شد.قیمت پراید در روزهای اخیر با کمی کاهش قیمت روبرو شد؛ هر چند که واردات خودرو به کشور، آزاد شده ولی قیمت پراید چندان تغییری نکرده است. در روزهای اخیر قیمت پراید با روندی صعودی روبرو بود و قیمت پراید به بالای 200 میلیون تومان رسیده است. طبق مشاهدات از قیمت امروز پراید، معامله‌کنندگان قیمت پراید ۱۱۱ امروز به ۲۰۵میلیون تومان رسیدخریداران و فروشندگان در بازار خودرو منتظر نتیجه قطعی مذاکرات برجام هستند. به همین دلیل رکود بازار همچنان به صفر نرسیده و سطح معاملات خودرو پایین است.

برخلاف ادعاهایی که در رابطه با بالا رفتن سطح معاملات می‌شود، بازار همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد و خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد و قیمت‌ها هم به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز ‌سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

7

قیمت پراید-قیمت خودرو صفر داخلی

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با قیمت ۴۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ اتومات اکنون در قیمت ۶۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ اکنون در قیمت ۳۰۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۶۵ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک هم امروز با قیمت ۵۹۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت پراید

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: برخلاف ادعاهایی که در رابطه با بالا رفتن سطح معاملات می‌شود، بازار همچنان در وضعیت رکودی قرار دارد و خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد.

او افزود: اما این رکود به صورت تورمی به روند خود ادامه می‌دهد و قیمت‌ها در حال افزایش است. به نظر می‌رسد که اگر تغییری در وضعیت موجود بازار ایجاد نشود، قیمت‌ها به روند افزایشی و بازار به روند رکودی خود ادامه می‌دهد.

چندی پیش هم، بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: خریداران و فروشندگان در بازار خودرو منتظر نتیجه قطعی مذاکرات برجام هستند. به همین دلیل رکود بازار همچنان به صفر نرسیده و سطح معاملات پایین است.

او افزود: اما با توجه به اینکه بازار خودرو تاثیرپذیری زیادی از قیمت دلار دارد و نرخ این ارز هم یک روند صعودی را طی می‌کند، پیش‌بینی می‌شود که قیمت خودرو هم در ماه‌های آینده با افزایش همراه شود.

شانسی که بازار خودرو آورد و از افزایش بالاتر قیمت‌ها فرار کرد

یک کارشناس صنعت خودرو با اشاره به وعده‌ها برای کاهش قیمت خودرو گفت: وعده‌ها از ابتدا هم غلط بود. در جایی که تورم رسمی دولت ۴۰ درصد است و حقوق‌ها ۵۷ درصد بالا رفت، چه انتظاری دارید؟

امیرحسین کاکایی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین اظهار داشت: با وجود وعده‌ها، قیمت‌ها که پایین نیامد که هیچ، بالاتر هم رفت. تولید هم بالاتر نرفته است و اعداد و ارقام این را نشان می‌دهد. معاون حمل‌ونقل وزارت صمت اعلام کرد که نسبت به پارسال ۲۸۳ درصد تولید تجاری‌مان بالا رفته و در ۶ ماهه اول امسال ۴۰۰ هزار خودرو شده است. در حالی که دولت قول یک میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو را داده است.

وی افزود: وعده‌ها از ابتدا هم غلط بود. در جایی که تورم رسمی دولت ۴۰ درصد است و حقوق‌ها ۵۷ درصد بالا رفت، چه انتظاری دارید؟ از سوی دیگر، یک‌سری از کارها را هم نکردند. برای مثال، قرار بود ارز ۴۲۰۰ تومانی را کامل حذف کنند، اما دیدیم که مبنای محاسبه تعرفه را تغییر ندادند. این یعنی شانس آوردیم، وگرنه قیمت از این هم بالاتر می‌رفت.

کاکایی تصریح کرد: در واقع وعده‌ها از اول اشتباه بود. یعنی در فضایی که ۴۰ درصد تورم داریم، خودبه‌خود قیمت خودرو بالا می‌رود و این‌که ادعا کنید ۱۵ درصد قیمت خودرو پایین می‌آید، کاملا اشتباه است.

وی عنوان کرد: نکته کلیدی این است کل وعده‌هایی که دادند اشتباه بود. اولا درون وعده‌های خودشان تناقض داد و ثانیا خیلی از آن شرایط محیطی رخ نداد. برای مثال، قرار بود تا شب عید برجام درست شود. در رابطه با ۷ میلیارد دلاری که می‌گویند پول کره آزاد شده، حداقل دو بار تاکنون گفته‌اند که آزاد شده است.

این کارشناس صنعت خودرو متذکر می‌شود: این یعنی وزیر صمت و حتی رییس‌جمهور در حیطه‌هایی که در اختیارشان نبوده، وعده داده و از سوی دیگر، وزیر صمت در حیطه اختیارات خود هم یک‌سری وعده‌های متناقض داده است.

این کارشناس صنعت خودرو در رابطه با کیفیت خودروهای تولید داخل نیز عنوان کرد: کیفیت را همه حس می‌کنیم و لازم نیست درباره آن بحث کنیم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.