کد خبر : 27604 / /
/

متقاضیان وام بخوانند | جزییات دریافت وام جدید ۵۰ میلیونی با نرخ سود چهار درصد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: مبلغ تسهیلات در نظر گرفته شده برای بیماران نیازمند حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

متقاضیان وام بخوانند | جزییات دریافت وام جدید ۵۰ میلیونی با نرخ سود چهار درصد
غلامرضا دوستی در نشست هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و نیز بررسی راهکارهای مناسب برای اعطای وام به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: به منظور رفع بخشی از مشکلات بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و همچنین رسالت و مأموریت‌های جمعیت هلال احمر مبنی بر تسکین آلام بشری در جامعه و افزایش اثر بخشی خدمات حمایتی به بیماران، با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، تسهیلات بانکی به این بیماران نیازمند پرداخت می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی هلال احمر قزوین، وی افزود: با توجه به اینکه این اعتبار به استان‌ها به‌صورت مجزا پرداخت خواهد شد این نشست به منظور هم‌اندیشی در ارائه خدمات به بیماران نیازمند و همچنین جهت بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه تسهیلات به بیماران کم‌بضاعت و دارای شرایط خاص برگزار شده ایت تا بیماران نیازمند بیشتری از این تسهیلات استفاده کنند.

دوستی با بیان اینکه بیماران نیازمند برای استفاده از این تسهیلات می‌توانند مدارک خود را به شعب جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان تحویل دهند تا از این تسهیلات استفاده کنند، اضافه کرد: مبلغ این تسهیلات حداکثر ۵۰ میلیون تومان با نرخ سود چهار درصد در سال است که با بازپرداخت حداکثر ۵ ساله به این متقاضیان اعطا خواهد شد.

وی به مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشاره کرد و گفت: بیماران نیازمند باید فاکتور دارو ممهور به مهر داروخانه و یا صورتحساب بیمارستان مبنی بر هزینه‌های درمانی مورد نیاز پرداخت شده از سوی متقاضی را به همراه خلاصه پرونده بیمارستانی ارائه دهند.

این مسئول گفت: پس از ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده توسط افراد متقاضی، مراحل مددکاری و طرح در کمیته وام مربوطه انجام خواهد شد و افراد واجد شرایط به بانک‌ عامل معرفی می شوند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: متقاضیان ثبت شده در سامانه سخا و داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانان افتخاری هلال احمر این استان و همچنین خانواده‌های محترم آن‌ها که نیازمند هزینه‌های دارویی و درمانی هستند در اولویت این طرح قرار دارند./ ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.