کد خبر : 27558 / /
/

خودنمایی جنجالی همسر لوکادیا در هلند! | پورشه میلیاردی لوکادیا لو رفت +عکس

خودنمایی جنجالی همسر لوکادیا با پورشه میلیاردی اش در هلند! 19 مهر 1401-20:39 0 398 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد خودنمایی جنجالی همسر لوکادیا با پورشه میلیاردی اش در هلند! همسر یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس با منتشر کردن تصویری عجیب در صفحه شخصی اش از ماشین میلیاردی اش رونمایی کرده است. وقت صبح– این روزها دیگر اغلب کاربران فضای مجازی همسر لبنانی الاصل لوکادیا را به عنوان یک بلاگر فعال در حوزه اینستاگرام می شناسند. او که تا پیش تر و قبل از آمدن به ایران فعالیت آنچنانی در فضای مجازی نداشت اما حالا به لطف محبوبیت همسرش هر روز به تعداد دنبال کنندگانش در صفحه شخصی اش افزوده می شود. خودنمایی جنجالی همسر لوکادیا با پورشه میلیاردی اش در هلند!در همین رابطه رایا به تازگی با انتشار تصویر عجیب و متفاوتی، از ماشین لاکچری و گرانقیمتش برای مخاطبین اش رونمایی کرده است. الوویپ | سامانه هوشمند مدیریت مرکز تماس الوویپ | سامانه هوشمند مدیریت مرکز تماس اطلاعات بیشتر yektanet-logo-sign تبلیغ البته او ظاهرا قصد دارد در این تصویر طراحی ناخون هایش را به نمایش بگذارد، اما آرم فرمان ماشین نشان می دهد که او یکی از مدل های برند لوکس و میلیاردی پورشه را در اختیار دارد.

خودنمایی جنجالی همسر لوکادیا در هلند! | پورشه میلیاردی لوکادیا لو رفت +عکس

همسر یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس با منتشر کردن تصویری عجیب در صفحه شخصی اش از ماشین میلیاردی اش رونمایی کرده است.

یورگن

این روزها دیگر اغلب کاربران فضای مجازی همسر لبنانی الاصل لوکادیا را به عنوان یک بلاگر فعال در حوزه اینستاگرام می شناسند.

او که تا پیش تر و قبل از آمدن به ایران فعالیت آنچنانی در فضای مجازی نداشت اما حالا به لطف محبوبیت همسرش هر روز به تعداد دنبال کنندگانش در صفحه شخصی اش افزوده می شود.

خودنمایی جنجالی همسر لوکادیا با پورشه میلیاردی اش در هلند!در همین رابطه رایا به تازگی با انتشار تصویر عجیب و متفاوتی، از ماشین لاکچری و گرانقیمتش برای مخاطبین اش رونمایی کرده است.

البته او ظاهرا قصد دارد در این تصویر طراحی ناخون هایش را به نمایش بگذارد، اما آرم فرمان ماشین نشان می دهد که او یکی از مدل های برند لوکس و میلیاردی پورشه را در اختیار دارد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.