کد خبر : 27392 / /
/

استایل خانم مجری پس از خداحافظی با صداوسیما | مجری دهه شصتی میلیاردر شد! +عکس

عکسی از استایل متفاوت اکرم محمدی خواه مجری معروف پس از خداحافظی با صداوسیما.

استایل خانم مجری پس از خداحافظی با صداوسیما | مجری دهه شصتی میلیاردر شد! +عکس

 اکرم السادات محمدی ‌خواه یکی از آن مجری‌های تلویزیون در دهه ۶۰ و ۷۰ است که در این سال‌ها حضور کمرنگ تری در میان برنامه‌های تلویزیون دارد. خودش این مساله را به تفاوت اجراهای این زمان و اینکه شاید کودکان به این هیجان و شلوغی در اجرا عادت کرده‌اند نسبت می‌دهد.

عکسی جدید از اکرم محمدی خواه مجری دهه شصت که گفته می شود بعد از کناره گیری از صدا و سیما و تلویزیون مدیر عامل شرکت شیکو شده است.

اکرم السادات محمدی ‌خواه

اکرم السادات محمدی ‌خواه

اجرای من دیگر جذاب نیست!

اکرم محمدی خواه درباره دلیل کناره گیری از مجری گری گفته است: من نمی‌خواهم از پر جنب و جوش شدن برنامه‌ها شکایت کنم اما برنامه های کودک تلویزیون به سمتی رفته‌اند که باعث شده روند اجرای من و امثال من در تلویزیون حذف شود. تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان تلویزیون احساس کردند که آن نوع اجرا دیگر جذابیتی برای کودکان و نوجوانان ندارد و اجراهای جدید نوعی تجربه بود که باید در عرصه برنامه سازی القا می‌شد و شاید تنها به صورت جسته و گریخته برنامه‌هایی هم بودند که به روال گذشته اجرا می‌شدند.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.