کد خبر : 27159 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران زن ایرانی

خل و چل بازی شوکه کننده سحر دولتشاهی | از سحر دولتشاهی این حرکات بعید بود + عکس جنجالی

سحر دولتشاهی این عکس را منتشر کرد.

خل و چل بازی شوکه کننده سحر دولتشاهی | از سحر دولتشاهی این حرکات بعید بود + عکس جنجالی

سحر دولتشاهی با تازگی با همایون شجریان ازدواج کرده است. سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران است.سحر دولتشاهی فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه است.سحر دولتشاهی با بازی در سریال مسافران به شهرت رسید. همسر اول سحر دولتشاهی رامبد جوان بود که از هم طلاق گرفته اند. تصاویر جدید سحر دولتشاهی را ببینید.

Capture

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

سحر دولتشاهی بازیگر معروف تلویزیون و سینمای کشور ایران همیشه خوش پوش و خوش استایل در مراسم های مختلف حاضر میشود و این امر باعث شده تا وی به عنوان یکی از خوش تیپ ترین بازیگران زن سینمای کشور ایران شناخته شود.

سحر دولتشاهی

ورود سحر دولتشاهی به بازیگری

فعالیت خود را از اوخره دهه 70 با تئاترهای دانشجویی کارش را شروع کرد.شروع حرفه ای در تئاتر هم در سال 79 و 80 بود که از همین عرصه به فیلم فرزند صبح در سال 1383 معرفی شد و اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد، سپس با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند در سال 1386 نیز وارد قاب تلویزیون شد.

 رامبد جوان در سال 1388 با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

سحر دولتشاهی

ازدواج و طلاق سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در 27 اسفند 87 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند !

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد:سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

شغل دوم سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگری از بچگی برایم جذاب بود اما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است.در دوران دانشجویی همان موقع که سر کلاس می نوشتم، از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه می کردم. خیلی غبطه می خورم اگر همچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پسِ ذهن من هست. نمی دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم ! هنوز هم فکر می کنم یکی از شغل های ایده آلم نویسندگی است.

سحر دولتشاهی
شهرت سحر دولتشاهی

بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال 1388 با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد.

شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود که البته بازی در تئاتر موقعیت های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد و همچنین حضور در صحنه تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد.

گیتا خوانساری هووی سحر دولتشاهی

گیتا خوانساری متولد تهران و همسر همایون شجریان که در این روزها نامش با درگذشت محمدرضا شجریان به دلیل حواشی زیاد شنیده میشود. وی در سال ۱۳۷۴ با همایون شجریان فرزند استاد شجریان ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام یاسمین است.

مادربزرگ خانم خوانساری ، اشرف کاشانی از اولین زنان بازیگر تئاتر ایران بود که آثار زیادی از او به جا مانده است.

مادر او زمانی که پانزده سال داشت نقش اول فیلم ضربت به کارگردانی ساموئل خاچکیان را بازی کرد و جایزه بهترین بازیگر نقش زن را در فستیوال مسکوبه دست اورد او پس از ازدواج کار بازیگری را رها کرد.

گیتا زمانی که کودک بود به همراه خانواده اش به پاریس مهاجرت کرد و مقیم فرانسه شد و تحصیلات و دوران جوانی خود را در این کشور گذراند. بعد از ازدواج با همایون شجریان در ایران زندگی میکرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.