کد خبر : 27145 / /
/

شهرام حقیقت دوست | شهرام حقیقت دوست بازیگر | شهرام حقیقت دوست خط قرمز

گله شهرام حقیقت دوست از مردم برای پیدا کردن شماره موبایل و خانه اش | اتفاق بدی که بعد خط قرمز برای شهرام حقیقت دوست افتاد +عکس

شهرام حقیقت دوست بازیگر خط قرمز که در سریال «خون‌سرد» در قامت یک پلیس آگاهی متفاوت و جذاب ظاهر شده است، از رفتار برخی مردم گله کرد.

گله شهرام حقیقت دوست از مردم برای پیدا کردن شماره موبایل و خانه اش | اتفاق بدی که بعد خط قرمز برای شهرام حقیقت دوست افتاد +عکس

شهرام حقیقت دوست بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان 27 اسفند 1351 در شهر رشت متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

ازدواج و همسر شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست یکی از بازیگران کم حاشیه ای است که علاقه ای به انتشار زندگی خصوصی خود نداشته و اطلاعاتی درباره خانواده و ازدواج او در دسترس نمی باشد.

شهرام حقیقت دوست بازیگر خط قرمز که در سریال «خون‌سرد» در قامت یک پلیس آگاهی متفاوت و جذاب ظاهر شده است، از رفتار برخی مردم گله کرد.

خط قرمز جزو پرطرفدارترین سریال‌های تلویزیونی دهه هشتاد محسوب می شود، سریالی به کارگردانی قاسم جعفری که از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و هر هفته سه‌شنبه‌ها، بینندگان زیادی را به سمت خود جذب می‌کرد.

در این سریال محبوب و پرطرفدار که حال و هوای خاص و داستان پرکشش و جذابی داشت، بازیگران زیادی حضور داشتند که یکی از آنها شهرام حقیقت دوست ایفاگر نقش ناصر در سریال خط قرمز بود. گرچه سریال خط قرمز سکوی پرتابی برای این بازیگر جوان محسوب می شود اما مشکلاتی را در زندگی خصوصیش ایجاد کرد

شهرام حقیقت دوست

فیلم جدید شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست که به تازگی در سریال نمایش خانگی خون‌سرد در قامت یک پلیس آگاهی ظاهر شده است، در دورهمی و در گفتگو با مهران مدیری در مورد مشکلاتی که بعد از سریال خط قرمز برای او رخ داد، توضیح داد و گفت:

    به لحاظ کاری اتفاقات خیلی خوبی برای من افتاد ولی اتفاقات بدش زیاد بود متأسفانه از طرف جامعه و مردم، خیلی دوست ندارم حالا در موردش حرف بزنم ولی یک جوری همه توجه ها یهو اومد سمت این سریال خب اون موقع و در اون شرایط خیلی سریال گرفته بود و خیلی اذیتم کردند مردم واقعیتش، بیشتر از اینکه لطف داشته باشند من رو اذیت کردند.

    خیلی اتفاقات بدی می افتاد، یه هجمه ای اومده بود که بیشتر از اینکه خوشایند باشه آزاردهنده شده بود، شماره موبایل من رو پیدا کرده بودند، شماره خونه من رو پیدا کرده بودند، آدرس خونه من رو پیدا کرده بودند و من واقعا اون تایم اذیت میشدم، یک روزی مادرم اومد خونه از شهرستان پیش من که چند روزی پیشم بمونه، دید انقدر فضا، فضای متشنجیه بیشتر ترسید و رفت و نموند پیش من...

    مجبور شدم یه تایمی خونم رو عوض کنم به خاطر این اتفاق ها ولی خوب گذشت و خداروشکر حالا بعد از اون اتفاقای خوبی برام افتاد، سریال به هر حال گرفت و من کسانی که دوست داشتم باهاشون کار کنم، تماس گرفتند با من و یه جورایی به واسطه این سریال وارد این خانواده شدم.

شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست در دورهمی

مهران مدیری:

    شاید به این دلیل که خیلی شهرت آنچنانی رو دوست نداری؟

شهرام حقیقت دوست:

    واقعیتش آره خیلی برام شوک شد، اون اوایلش که خیلی دلنشین بود، یهو من یه دانشجویی که آرزو داشتم یه کاری انجام بدم، من اون موقع به همه دفاتر می رفتم، کلی فرم پر می کردم برای اینکه کار کنم، بعد این داستانا یهو یه اتفاقی افتاد که مرکز توجه قرار گرفتم اولش خیلی برام دلنشین بود اما انقدر این اذیت و آزارها زیاد بود که یهو احساس کردم که دارم اشتباه می کنم،

    اون تایم خیلی مصاحبه می کردم، می اومدند خونه عکس می گرفتن، بعد فهمیدم که این ها اشتباست و داره آرامش زندگی من رو ازم می گیره، یهو تمومش کردم، یه تایم خیلی زیادی اصلا مصاحبه نکردم و جایی نرفتم، الان دیگه معقولتر شدم، اشتباهاتم رو انجام دادم و تجربش رو کسب کردم.

نگاهی مختصر به کارنامه متفاوت شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست یکی از تربیت شده‌‌های عرصه تئاتر است. او از تئاتر آمد و بعد از دو تجربه کوتاه در سریال‌ها «مهرخوبان» و «همسفر»، با سریال «خط قرمز» خودی نشان داد و توانست اتفاقی که باید را رقم بزند. حقیقت دوست بعد از درخشش در سریال «خط قرمز»، جذب کارهای سینمایی شد.

شهرام حقیقت دوست

در سینما هر چند در ابتدا انتخاب‌های تقریبا خوبی داشت، اما در ادامه مسیر با حضور در یک سری فیلم‌های ضعیف و متوسط کمی خودش را از سطح اول بازیگری دور کرد. او تنها در قالب یک مرد عاصی و سرگردان ظاهر نشد و انتخاب های متفاوتی داشت و در فیلم کمدی «تردست » و سریال‌ هایی چون «شاهگوش»، «خداحافظ بچه» و... حاضر شد.

این بازیگر در این سال‌ها چند نقش خوب سینمایی هم بازی کرد یکی از این نقش‌ها متعلق است به فیلم «قاتل و وحشی» اثر توقیف شده حمید نعمت‌الله است.سریال «خون‌سرد» تازه‌ ترین اثری است که این بازیگر در آن بازی کرده است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.