کد خبر : 27063 / /
/

رفتار عجیب با خبرنگار خانم خارجی در ترکیه/ بازیکنان تیم ملی از این اتفاق خبر نداشتند! + عکس

خبرنگار روزنامه سان انگلیس مجبور شده برای مصاحبه با بازیکنان تیم ملی حجاب کند.

رفتار عجیب با خبرنگار خانم خارجی در ترکیه/ بازیکنان تیم ملی از این اتفاق خبر نداشتند! + عکس

 تیم ملی ایران در حال حاضر در اردوی کشور اتریش قرار دارد، ملی‌پوشان در اولین بازی دوستانه خود با نتیجه یک بر صفر اروگوئه را شکست دادند و در دومین بازی خود به مصاف سنگال خواهند رفت.

خبرنگار زن روزنامه سان برای مصاحبه و گپ‌و‌گفت با بچه‌های تیم ملی به کمپ این تیم رفته مجبور شده حجاب بر سر کند. ایزابل بارکر گفته اگر حجاب بر سر نمی‌کردم مسئولان کمپ اجازه نمی‌دادند با بازیکنان و کارلوس کی‌روش مصاحبه کنم. او که از این موضوع عصبانی بوده سعی داشته به این موضوع اعتراض کند، اما در نهایت مثل یک حرفه‌ای به کار خود ادامه داد.

بارکر که به خواست تیم امنیت مجبور به سر کردن حجاب شده هیچ شال یا روسری همراه نداشته و مجبور شده برای خرید به بیرون برود. او که سعی کرده روسری بخرد با مغازه‌های بسته مواجه شده و برای اینکه مصاحبه را از دست ندهد با پیچیدن یک تی‌شرت به سر خود موفق شده به کمپ ایران راه پیدا کند. به گفته این خبرنگار، مدیر تیم ملی، کارلوس کی‌روش و یا هیچ یک از بازیکنان این درخواست را نداشته و رفتار خیلی دوستانه‌ای با او داشته‌اند.

رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.