کد خبر : 26934 / /
/

آخرین وضعیت «امین تارخ» در بیمارستان

فرزند امین تارخ از بهبودی نسبی این هنرمند پیشکسوت خبرداد و برای بهبودی کامل وی ابراز امیدواری کرد.

آخرین وضعیت «امین تارخ» در بیمارستان

 روز 28 شهریورماه باخبر نگران‌کننده‌ای برای اهالی سینما تئاتر و تلویزیون همراه بود، مسعود کرامتی بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان که با امین تارخ بازیگر پیشکسوت نسبت فامیلی دارد خبر بستری شدن این هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای نمایشی را مطرح کرد.

در ابتدا ایست ناگهانی قلبی به‌عنوان دلیل این اتفاق مطرح و سابقه قبلی عمل جراحی قلب این بازیگر عنوان شد.

بعد از اعلام این خبر همسر امین تارخ نیز ادامه بستری بودن وی در آی سی یو خبر داد. وی در رابطه با دلیل این اتفاق گفت: واقعیت امر همسرم سابقه بیماری قلبی داشته و این اولین باری نیست که مشکل قلبی برای وی دردسرساز شده است.

همچنین پسر امین تارخ در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های تصویری در رابطه با سلامت پدرش گفت: اگر قصد بین خلاصه یا از اتفاقت افتاده عرض کنم دیروز با تلاش بی‌وقفه و متعهدانه کارد درمان بیمارستان شاهد یک بهبود سریع بودیم و امیدواریم تا این بهبودی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: شرایط به‌طورکلی خوب است و منتظریم تا کارد درمانی یک جمع‌بندی از کل شرایط به ما اعلام کنند؛ نکته‌ای که مشخص است این است که بهبودی حاصل‌شده است.

فرزند این هنرمند پیشکسوت در رابطه با علت این حمله قلبی توضیح داد: اتفاق خاصی نیفتاد و فقط یک حمله قلبی ناگهانی بود و اتفاقاً سرحال در دفتر کارش بود که ناگهان این اتفاق افتاد.

وی در پایان ضمن تشکر از لطف و محبت مردم گفت: پیام‌های محبت‌آمیز بسیاری دریافت کردیم و امیدواریم به‌زودی باخبری خوب پاسخ این محبت‌ها را بدهیم./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.