کد خبر : 26922 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران زن ایرانی

شباهت باورنکردنی پسر نسرین مقانلو به رونالدو را ببینید |‌ افتخار نسرین مقانلو به پسر فوتبالیستش + عکس

در این تصویر شباهت عجیب پسر نسرین مقانلو و رونالدو پرتغالی را به یکدیگر مشاهده می کنیدو پسران خانم مقانلو در خارج کشور زندگی می کنند

شباهت باورنکردنی پسر نسرین مقانلو به رونالدو را ببینید |‌ افتخار نسرین مقانلو به پسر فوتبالیستش + عکس

نسرین مقانلو متولد ۱ تیر ۱۳۴۷ هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.کمال خلیلیان (بازیکن سابق فوتبال) همسر نسرین مقانلو است. نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران است.نسرین مقانلو از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است.ثمرهٔ ازدواج نسرین مقانلو ۲ فرزند به نام‌های ارشیا و آرین است که متولد آمریکا و بزرگ شده و تحصیل کرده آنجا هستند.

نسرین مقانلو

بیوگرافی نسرین مقانلو

نام:نسرین

نام خانوادگی:مقانلو

تاریخ تولد:1347/4/1

محل تولد:تهران

تاهل:متاهل

همسر:کمال خلیلیان

فرزندان:آروین و عرشیا

نسرین مقانلو

زندگی شخصی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد یکم تیرماه  سال 1347 در تهران میباشد.او فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما آغاز کرد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. او پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. وی سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

من به واسطه فعالیت پدرم در رشته موسیقی و مادرم در تئاتر با فضای هنر آشنایی کامل داشتم، به همین دلیل از زمان کودکی و نوجوانی فعالیتم در زمینه تئاتر و نمایش را شروع کردم، اما زمانی که تصمیم گرفتم فعالیت حرفه ای ام در سینما را شروع کنم، با فیلم «دو نیمه سیب» کیانوش عیاری استارت زدم.

یادم است برای بازی در این فیلم به همراه مادرم به رستوران رفتیم و اولین حضور من در سینما با کار آقای عیاری رقم خورد. فردای همان روز آقای عیاری به «رسول صدرعاملی» گفت یک دختر تازه وارد معرفی ات می کنم که همانی است که برای فیلمت دنبالش می گشتی؛ بنابراین با بازی در فیلم «قربانی» دومین تجربه ام رقم خورد و بلافاصله بعد از آن آقای «تورج منصوری» برای بازی در «بازیچه» از من دعوت کردند و سپس در «امید» آقای حبیب کاوش به ایفای نقش پرداختم.

 آقایان دستگردی و پاکدل از من دعوت کردند برای بازی در سریال تلویزیونی «لبخند زندگی» با حضور پیشکسوت عزیزم خانم «ثریا قاسمی» که اولین حضور در تلویزیون هم برای من اتفاق افتاد. بلافاصله بعد از پایان «لبخند زندگی»، فیلم «آخرین سند» پیشنهاد شد که زمانی پخش شد که «امید» و «بازیچه» هم رفع ممنوعیت شده بودند و همزمان 3 فیلم روی پرده داشتم.

نسرین مقانلو به همراه فرزندانش 

10 سال پیش بالاخره تصمیم گرفتم با همسرم صحبت کنم و میزان دلتنگی و علاقه ام به کارم را به او گفتم، خوشبختانه او هم قبول کرد به همراه بچه ها به ایران برگردیم تا بتوانم بدون دغدغه و استرس به کارم برسم.

نسرین مقانلو

ماجرای ازدواج نسرین مقانلو

ماجرای ازدواج من سر فیلم «همسر» آقای فخیم زاده بود که به خاطر اسمش سرنوشت من را رقم زد و در همان گیرودار ساختش بودیم که برای خواستگاری از من به منزلمان آمدند و بعد از 5 -6 سال کار مداوم در عرصه های مختلف، با همسرم ازدواج کردم و به آمریکا رفتیم.

نسرین مقانلو و همسرش کمال خلیلیان

البته سالی یک بار به ایران می آمدم و به صورت ناپیوسته کارهایی انجام می دادم، مثل کار «نابخشوده» مرحوم «ایرج قادری» که هنگام بارداری پسر بزرگم اتفاق افتاد یا «بن بست» اصغر نعیمی که با «فرهاد اصلانی» و «دکتر عزیزی» بازی کردم. ازدواج، فرصتی برای امتحان کردن خودم با ازدواج، عاشق شدم و با خودم فکر کردم این بهترین فرصت برای امتحان کردن خودم است که آیا می توانم مدتی از آنچه دوست دارم، دور باشم یا نه! آن 10 سال خیلی بر من سخت گذشت؛ بسیار دلتنگ بودم، خیلی شب ها می نشستم برنامه «چشم انداز» را می دیدم، همکارانم را نگاه می کردم، گریه می کردم.

بیوگرافی کمال خلیلیان همسر نسرین مقانلو

کمال خلیلیان مهاجم تیم ملی فوتبال ،قهرمان جوانان آسیا،و عضو باشگاههای گمرک اهواز،پاس و تاج و همسر نسرین مقانلو بازیگر کشورمان میباشد.

نسرین مقانلو

فیلم های سینمایی نسرین مقانلو

پی 22 - حسین قاسمی جامی - 1393

    روزگاری عشق و خیانت 1392

    گناهکاران  1391

    بدون اجازه 1390

    راه بهشت  1390

    نفوذی  1387

    سوپر استار 1387

    ماه وش  1386

    مهمان مامان  1382

    دختری در قفس 1381

    بن بست (فیلم کوتاه) 1378

    نابخشوده  1375

    همسر1372

    همه دختران من 1372

    بازیچه 1372

    امید1371

    قربانی  1370

    دو نیمه سیب  1370

 نسرین مقانلو در تلویزیون

نسرین مقانلو

مسابقه ستاره بیست (داور)

آخرین سند1371

لبخند زندگی1372

مسافری از هند1381

مختارنامه1383

حس سوم1384

ساعت شنی1387

تله فیلم آبی، گاهی آسمان1387

دیدار1387

آخرین قاب خالی1388

قلب یخی1389

تنهایی لیلا1394

سفر در خانه

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.