کد خبر : 26824 / /
/

ویدئوی جنجالی از شاهرخ استخری و همسرش در خانه | شاهرخ استخری آبروی همسرش را برد

فیلمی از شاهرخ استخری در فضای مجازی منتشر شده است که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

ویدئوی جنجالی از شاهرخ استخری و همسرش در خانه | شاهرخ استخری آبروی همسرش را برد

شاهرخ استخری یکی از بازیگران کم حاشیه است که شایعه ها و حاشیه هایی که در فضای مجازی برای این بازیگر ایجاد شده است مربوط به همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور است.شاهرخ استخری با بازی در سریال دلنوازان معروف شد.یکی از مهمترین حاشیه های اخیر برای شاهرخ استخری انتشار عکس های جشن هالووین این بازیگر بود . در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی شاهرخ استخری می پردازیم.

خارجی بازی زن شاهرخ استخری

همسر شاهرخ استخری با گذاشتن پست در اینستاگرام جنجال جدیدی در فضای مجازی به راه انداخته  است که کاربران فضای مجازی از فخر فروشی او یاد کرده اند. 

سپیده بزمی پور در جدید ترین پست اینستاگرامی نوشت:

  تبریک میگم، کریسمس مبارک 

بعد بریم سراغ تولد خودم و داستان کریسمس 

تولد من ۳ دی یا ۲۴ دسامبره که میشه شب کریسمس, خیلیا شب کریسمسو جشن میگیرن، خیلیا هم روزشو یعنی ۲۵ دسامبرو جشن میگیرن. قبلنا که بلژیک بودم هر جا تاریخ تولدمو میگفتم بهم میگفتن عهههه تو «kerst kind» یعنی بچه‌ی کریسمسی، چون براشون اون روزا خیلی مهم و قشنگه و واقعااااا هم قشنگه، مثل یلدای خودمون و عید نورروز خودمون ووو... 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.