کد خبر : 26812 / /
/

تفریح فوق لاکچری اللهیار صیادمنش و همسرش +عکس

انتشار تصویری جدیدی از تفریح لاکچری اللهیار صیادمنش، بازیکن لیگ انگلیس و همسرش در ترکیه سوژه کاربران فضای مجازی شده است.

تفریح فوق لاکچری اللهیار صیادمنش و همسرش +عکس

 ظاهرا با توجه به خبرهای روزهای گذشته اللهیار صیاد منش به واسطه مصدومیتش جام جهانی را از دست داده است.

اما بعضی رسانه ها و کاربران هنوز امیدوارند این ستاره سابق استقلال بتواند دوباره به لیست تیم ملی برگردد.

البته تصاویر جدیدی که از صیاد منش منتشر شده گویای این است که او به همراه همسرش در تعطیلات به سر می برد.

اللهیار

چرا که دویگو همسر خارجی صیادمنش به تازگی تصویری از خودش و همسرش در منطقه تاریخی و‌ زیبای کاپادوکیای ترکیه منتشر کرده است./وقت صبح

در روزهای گذشته ارزش الهیار صیادمنش در ترانسفر مارکت به ۴ میلیون یورو رسیده است و او بعد از طارمی و آزمون به گران قیمت ترین بازیکن ایران تبدیل شده است.

اللهیار صیادمنش در تیم ملی وارث پیراهن شماره 10 لقب گرفت

پیراهن شماره 10 تیم ملی فوتبال ایران در طول تاریخ صاحبان زیادی داشته است. اگرچه این پیراهن یادآور گل‌های دیدنی علی دایی در تورنمنت‌های مختلف برای ایرانیان است اما بد نیست بدانید که ستاره‌هایی مثل حسن روشن، غلامرضا فتح‌آبادی، کریم باوی، صمد مرفاوی و رسول خطیبی نیز این پیراهن را در ادوار مختلف برتن کرده‌اند.

چکیده‌ی از بیوگرافی الله یار صیادمنش

اللهیار صیادمنش بازیکنی که در تیم ملی نوجوانان خوش درخشید و به عنوان کاندیدای گل برتر جام 2017 انتخاب شد و نامش در نشریه معتبر گاردین بین ۶۰ چهره برتر آینده‌دار فوتبال قرار گرفت. اللهیار صیادمنش درحال حاضر بازیکن مهاجم تیم استقلال است.

اطلاعات فردی:

نام کامل: سید اللهیار صیادمنش

تاریخ تولد: ۸ تیر ۱۳۸۰ (۲۹ ژوئن ۲۰۰۱)

محل تولد: آمل، ایران

پای تخصصی: راست

قد:178  سانتی متر

اطلاعات باشگاهی:

باشگاه کنونی: استقلال

پست: مهاجم

شمارهٔ پیراهن: ۱۶

بیوگرافی اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش، بازیکن فوتبال ایرانی متولد ۸ تیر ۱۳۸۰ در آمل است. او در خانواده‌ای ورزشی به دنیا آمد و تک فرزند است. سعید صیادمنش، پدر اللهیار صیادمنش کشتی‌گیر است و در دور قبلی کشتی پیشکسوتان جهان نیز مدال قهرمانی در دسته ۷۸ کیلوگرم را بر گردن آویخت.

وضعیت بدنی و عملکرد اللهیار صیادمنش در زمین فوتبال

قد اللهیار صیادمنش 1متر و 78 و وزن این بازیکن 75 کیلو می باشد که فیزیک مناسبی برای یک مهاجم محسوب می‌شود. دوندگی، پرس از جلو و چهارچوب شناسی از ویژگی های این مهاجم جوان و جدید استقلال است.

 

بیش از هر چیز، حتی بیشتر از گل‌هایی که در جام جهانی به ثمر رساند، دوندگی‌اش به چشم آمد. دوندگی در نوک خط حمله تیم نوجوانان. آن هم در روش بازی 1-3-2-4. به تنهایی و با تمام انرژی.

 

این خصیصه در بازی صیادمنش، حاصل تمرین‌های طاقت فرسا و انفرادی در جنگل‌ها و سواحل استان مازندران است و البته بدنسازی در تیم نوجوانان. الهیار، شم بالای گلزنی را هم به این خصیصه خود اضافه کرده تا به یک مهاجم ششدانگ در رده نوجوانان تبدیل شود.

عملکرد و وضعیت بدنی اللهیار صیادمنش

کودکی اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش در خانواده‌ای ورزشی به دنیا آمد. اللهیار پسربچه‌ای بود که در هر ورزشی مشغول بازی می‌شد. کشتی، شنا، والیبال، دوومیدانی و فوتبال این رشته‌ها بودند. پدرش، سعید صیادمنش مدیر و مالک یک باشگاه کشتی در این شهر بود و وی از همان دوران کودکی با حضور در آن باشگاه با ورزش آشنا شد.

او از همان دوران کودکی دوست داشت پسرش راه او را رفته و کشتی‌گیر شود ولی اللهیار به خواسته او تن نداد. هرچند مدت‌ها در سالن کنار او تمرین می‌کرد و اتفاقاً همه را هم با ضربه فنی شکست می‌داد! به مرور زمان اللهیار به فوتبال علاقه نشان داد و برخلاف میل پدرش فوتبال را به کشتی ترجیح داد.

ورود اللهیار صیادمنش به دنیای فوتبال

اللهیار فوتبال را سال 1389 در زادگاه خودش و از آکادمی فوتبال «آرش آمل» آغاز کرد و توانست همراه با این تیم نائب قهرمان و آقای گل مسابقات زیر ۱۰ سال کشور شود. صیادمنش بعد از دو سال فعالیت در  آرش عاملبه  عضویت تیم «پدیده ساری» درآمد.

درخشش وی در این دو تیم موجب شد عباس چمنیان وی را به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت کند؛ در نهایت وی مورد توجه باشگاه سایپا قرار گرفت و به آکادمی این تیم پیوست.

عملکرد الله یار صیادمنش در تیم سایپا

حضور صیادمنش در لباس سایپا چندان درخشان نبود؛ علی‌رغم اینکه وی کماکان به تیم ملی نوجوانان دعوت می‌شد اما در باشگاه سایپا مورد توجه قرار نمی‌گرفت و حتی اجازه تمرین وی با تیم اصلی داده نمی‌شد. وی در تمام طول دوران حضور خود در سایپا حتی یک بار نیز در بازی رسمی برای این تیم به میدان نرفت.

حضور اللهیار صیادمنش در استقلال تهران

اللهیار که مورد توجه باشگاه‌های مطرح ایرانی از جمله پرسپولیس و استقلال تهران نیز قرار گرفته بود نهایتاً پس از کش‌وقوس‌های فراوان در ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ با عقد قراردادی ۵ ساله رسماً به استقلال تهران پیوست. اولین بازی صیادمنش با پیراهن استقلال مقابل تیم پیکان تهران در هفته اول لیگ برتر صورت گرفت که در این بازی یک گل هم زد ولی مردود اعلام شد.

 

صیادمنش در بازی معوقه هفته ششم استقلال در برابر تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد اولین گل لیگ برتریش را به ثمر برساند. این گل در ثانیه ۶۲ بازی به ثمر رساند و سومین گل زود هنگام استقلال در تاریخ لیگ برتر لقب گرفت، وی در آن بازی یک پاس گل هم ارسال کرد که مهدی قائدی آن را به گل تبدیل کرد. صیادمنش اولین بازی خود را در آسیا در بازی برگشت استقلال مقابل السد در قطر انجام داد که آن بازی ۲–۲ تمام شد.

فعالیت‌های ملی الله یار صیادمنش

تیم نوجوانان

اللهیار صیادمنش توانست با درخشش در جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال ۲۰۱۷ همراه با تیم ملی نوجوانان برای خود نامی دست و پا کند و یکی از ستاره‌های ایران در این جام‌جهانی شود. او به عنوان پدیده تیم نوجوانان در جام جهانی ۵ بازی انجام داد و موفق شد ۳ گل برای این تیم بزند. نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و در کنار پاس گل‌هایی که داد، برابر تیم‌های گینه، آلمان و مکزیک نیز توانست گلزنی کند و جزو برترین‌های این مسابقات شود.

بازی اللهیار صیادمنش در تیم امید

اللهیار صیادمنش برای اولین بار در ۱۱ مهر ۱۳۹۷ توسط زلاتکو کرانچار به اردوی تمرینی تیم ملی امید ایران دعوت شد؛ وی در تمرینات تیم امید حاضر شد و در مسابقات درون تیمی نیز شرکت کرد. نخستین بازی رسمی اللهیار برای تیم ملی امید در ۲۹ آبان و بازی دوستانه مقابل عمان بود که با نتیجه ۲–۱ به نفع ایران به پایان رسید.

پس از آن صیادمنش ۳ بازی دیگر برای تیم ملی امید مقابل تاجیکستان، کویت و قطر در مسابقات ۴ جانبه قطر انجام داد؛ این مسابقات از ۲۵ دی ۱۳۹۷ تا ۱ بهمن در آکادمی اسپایر برگزار شد و در نهایت با قهرمانی ایران به پایان رسید. صیادمنش در این مسابقات و در جریان پیروزی ۵–۰ ایران مقابل کویت نخستین گل خود را برای تیم ملی امید به ثمر رساند، وی همچنین در دیدار پایانی مقابل میزبان مسابقات، قطر، نیز گلزنی کرد.

 دعوت اللهیار صیادمنش به تیم‌های خارجی

اللهیار صیادمنش پس از جام جهانی 2017 مورد توجه چند باشگاه خارجی ازجمله گالاتاسرای و باشاک‌شهر ترکیه قرار گرفت و حتی با گالاتاسرای به توافق نیز رسید که به خاطر قوانین داخلی فوتبال ترکیه منتفی شد.

عناوین و رکوردهای اللهیار صیادمنش

- اولین گلزن دهه هشتادی لیگ برتر (صیادمنش با گلزنی در هفته ششم لیگ برتر در فصل ۱۳۹۷–۱۳۹۸ برای استقلال اولین گلزن دهه هشتادی استقلال و لیگ برتر لقب گرفت.)

- جوانترین بازیکن تاریخ استقلال (الهیار صیادمنش در ۶ مرداد ۹۷، با ۱۷ سال و ۱ ماه و ۲ روز سن، در ترکیب ثابت استقلال در بازی مقابل پیکان قرار گرفت و جوانترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد.)

- زننده سومین گل زود هنگام استقلال در تاریخ لیگ برتر (صیادمنش موفق شد در بازی معوقه هفته ششم (فصل 97-98)در برابر باشگاه فوتبال نفت مسجدسلیمان اولین گل لیگ برتری اش را در ثانیه شصت و دوم بزند که این گل صیادمنش تبدیل به سومین گل زود هنگام استقلال در تاریخ لیگ برتر شد.)

- جوان ترین بازیکن تاریخ دربی (مهاجم جوان استقلال با حضور در دربی ۸۸ توانست رکورد جوان‌ترین بازیکن تاریخ دربی‌ها را به خود اختصاص دهد. صیادمنش در این بازی در دقیقه شصت بجای روح‌الله باقریبا تجربه به میدان رفت و سی دقیقه برای ابی ها بازی کرد. او در حالی حضور در دربی را تجربه کرد که فقط ۱۷ سال و ۲ ماه و ۲۸ روز سن داشت.)

حواشی اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش در 20 مرداد 1397 در بازی با ذوب اهن به خاطر شادی گل منشوری و غیر اخلاقی با هم تیمی اش سجاد اقایی با یک ماه محرومیت مواجه شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.