کد خبر : 26495 / /
/

تیراندازی وحشتناک در نازی آباد | ماجرا چه بود؟

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت از دستگیری متهم متواری حمل و نگهداری سلاح در شهریار خبر داد و گفت: متهم بعد از تیراندازی در محله نازی آّباد متواری شده بود.

تیراندازی وحشتناک در نازی آباد | ماجرا چه بود؟

سرهنگ"سعید راستی"در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:  اردیبهشت ماه سال وقوع یک فقره تیراندازی در محله "نازی آباد" به مرکز فوریت های پلیسی اعلام که با حضور ماموران در محل مشخص شد متهم قبل از حضور ماموران متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی هویت متهم ، شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت ادامه داد: بررسی های پلیسی ادامه تا اینکه  روز گذشته گزارشی در خصوص فعالیت مجازی فردی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تبلیغ فروش انواع سلاح های جنگی دریافت کردیم که در همین راستا با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پایگاه هفتم  پلیس اطلاعات تهران وارد عمل شدند.

وی افزود:با تلاش ماموران پلیس واقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته،محل و مخفیگاه متهم در حوالی غرب استان تهران واقع درشهرستان شهریار شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، فرد مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک خشاب و 9 فشنگ جنگی و 4 قبضه سلاح سرد (چاقو ) کشف و با دستگیری متهم ، ماموران موفق شدند متهم متواری را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:متهم در اظهارات اولیه خود ضمن اعتراف به بزه ارتکابی و تیراندازی در محله نازی آباد در خصوص فروش سلاح اظهار کرد، فروشنده  اصلی سلاح و مهمات شخصی ساکن یکی از استان های شمالی کشور است و با  تبلیغ سلاح و مهمات جنگی غیر مجاز با فروش این اقلام دستمزد دریافت می کند.

سرهنگ راستی در ادامه با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد گفت: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطین این پرونده در دستور کار پلیس ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی اجازه قدرت نمایی و یا تبلیغ و فروش سلاح و مهمات جنگی غیر مجاز را به مجرمان نخواهد داد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مخلان نظم و امنیت عمومی را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.