کد خبر : 26399 / /
/

خرید خودرو شاهین 60 میلیون زیر قیمت بازار | نحوه خرید خودرو شاهین از طریق بورس کالا + برای ثبت‌نام این فیلم را ببینید

راهنمای ثبت‌نام و نحوه خرید خودرو شاهین از طریق بورس کالا/ زمان شروع عرضه: سه‌شنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۱

خرید خودرو شاهین 60 میلیون زیر قیمت بازار |  نحوه خرید خودرو شاهین از طریق بورس کالا + برای ثبت‌نام این فیلم را ببینید

 

سایپا قصد دارد 200 دستگاه شاهین را در بورس کالا عرضه کند.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام بورس کالا خودرو شاهین برای عرضه در این بازار تایید شده و سایپا 200 دستگاه از این سدان را با قیمت پایه 304 میلیون تومان از روز سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ارائه خواهد کرد.

بورس کالا موعد تحویل 200 دستگاه شاهین را 23 مهر 1401 اعلام کرده که خریداران می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فروش شرکت، خودرو را دریافت کنند.

هزینه‌های خرید شاهین سایپا

لازم به ذکر است مشتریان این طرح باید 2 درصد مالیات شماره‌گذاری برچسب انرژی، یک درضد مالیات نقل‌ونقل انتقال و 9درصد مالیات بر ارزش افزوده بپردازند. همچنین خریداران باید 42 میلیون و 34 هزار و 465 میلیون تومان نیز به ازای هر خودرو بابت بیمه شخص ثالث و خدمات شماره‌گذاری و پلاک نیز پرداخت کنند.

انتخاب رنگ در این طرح بدون هزینه خواهد بود و خریداران می‌توانند در مرحله تکمیل وجه، از میان دو رنگ سفید و مشکی انتخاب کنند.

مشخصات شاهین سایپا

از مزیای این خودرو می‌توان به طراحی بدنه، بهبود ایمنی نسبت به محصولات قبل از آن، افزایش قابلیت، گشتاور کافی و… اشاره کرد. این خوذرو به موتور 4 سیلندری 8 سوپاپه تجهیز شده که حجم موتوری برابر با 1497 سی‌سی دارد.

تنفس موتور این خودرو توربوشارژ و محرک انتقال نیرو دیفرانسیل جلو است. این خودرو قدرتی برابر با 110 اسب بخار در 5 هزار دور دقیقع و حداکثر گشتاوری برابر با 178 نیوتن‌متر در 2 هزار و 500 دور دقیقه دارد.

وزن این محصول 1260 کیلوگرم و حداکثر سرعت آن به 190 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

این خودرو که دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است حجم باکی برابر با 47 لیتر دارد.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.