کد خبر : 26255 / /
/

حریق انبار سه طبقه کیف و چرم در خیابان خیام

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق یک انبار در محدوده خیابان خیام خبر داد.

حریق انبار سه طبقه کیف و چرم در خیابان خیام

سید جلال ملکی  در این باره اظهار کرد: ساعت ١٧:٠۵ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک انبار در خیابان خیام، کوچه مبرا به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و عوامل شهرداری منطقه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی به وسعت حدود ۴٠٠ متر بود که هر طبقه هم تقریبا ١۵٠ متر وسعت داشت. این محل تبدیل به انباری برای نگهداری کیف و محصولات چرمی شده بود که مواد اولیه تولید این کالا ها نیز در محل نگهداری می شد.

ملکی گفت: این محل کاملا شعله‌ور بود و در لحظات اولیه آتش از در و پنجره‌ها به بیرون می زد. دود زیادی هم به آسمان متساعد می شد که از فواصل دور قابل رویت بود به گونه‌ای که از بخش‌های دیگر تهران نیز دیده می شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران اظهار کرد: حریق در حال سرایت به ساختمانهای همجوار بود که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کرده و در اولین اقدام ساختمانهای اطراف را تخلیه کردند که تقریبا ١۵ نفر از ساختمان‌های اطراف به سلامت خارج شدند. همزمان نیز عملیات اطفاء از چند طرف انجام شد و در حال حاضر شعله زنی اولیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه از سرایت به اطراف جلوگیری شد گفت: نیروها در حال ایمن سازی و لکه‌گیری حریق هستند.

منبع: ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.