کد خبر : 26248 / /
/

حمله وحشتناک 2 زورگیر خشن به پلیس در تهران

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 زورگیر تلفن همراه که با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند خبر داد و گفت: تا کنون 7 مال باخته متهم را شناسایی کرده اند.

حمله وحشتناک 2 زورگیر خشن به پلیس در تهران

سرهنگ "عبدالرضا محمدی" در تشریح این خبر گفت:  عملیات کلانتری 141 شهرک در حال گشت زنی در شهرک گلستان به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک و پلاک مخدوش در حال زاغ زنی شهروندان مشکوک می شوند و متهمان را زیر نظر می گیرند

وی با بیان اینکه ماموران در همین حین متهمان را در حال سرقت تلفن همراه شهروندی مشاهده کردند افزود: ماموران سریعا وارد عمل شده و پس از تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار موتورسیکلت متهمان متوقف و هر 2 متهم با سلاح سردی که در دست داشتند اقدام به مقاومت و حمله به ماموران کردند ولی با درایت ماموران هر 2  متهم زمین گیر و دستگیر شدند.  

این مقام انتظامی با بیان اینکه  در بررسی اولیه 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 2 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شد ادامه داد: متهمان  25 و 28 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت تلفن همراه شهروندان به روش زورگیری با تهدید سلاح سرد معترف و تا کنون 7 مال باخته به کلانتری مراجعه و متهمان را به عنوان سارق خود معرفی کرده اند.

سرهنگ محمدی با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان در پایان خاطر نشان کرد:  متهمان برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.