کد خبر : 26236 / /
/

هشدار جدی هواشناسی به تهرانی ها

​بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی امروز تا فردا، در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید در نیمه غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک و همچنین کاهش محسوس دما تا دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

هشدار جدی هواشناسی به تهرانی ها

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی امروز تا فردا، در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید در نیمه غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک و همچنین کاهش محسوس دما تا دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی 5 روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در ارتفاعات گاهی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز تا فردا، در بعضی ساعات وزش باد نسبتا شدید در نیمه غربی و جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک مورد انتظار است.

همچنین از امروز تا دوشنبه در دامنه‌ها و ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی استان، افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا صبح دوشنبه در بیشتر نواحی استان کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۳ تا ۵ درجه سلسیوس و از سه‌شنبه افزایش تدریجی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۰ شهریور) کمی ابری و از بعدازظهر قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با احتمال رگبار باران با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۱ شهریور) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود./همشهری آنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.