کد خبر : 26142 / /
/

شگفتانه دختر ایرانی در موتورسواری جهان! + عکس

هستی رضایی موفق شد در جدول اصلی رنکینگ جهانی موتورکراس قهرمانی جهان قرار بگیرد.

شگفتانه دختر ایرانی در  موتورسواری جهان! + عکس

هستی رضایی، دختر ۱۵ ساله موتورسوار ایرانی  است، هستی رضایی با موفقیت در تورنمنت جهانی ترکیه و راه یافتن به جمع ۲۰ موتورسوار برتر دنیا تاریخ ساز شده است.هستی رضایی چند سالی است به موتورسواری روی آورده است، هستی رضایی متولد ۱۳۸۶ است، هستی رضایی  به واسطه علاقه‌مندی شدید پدرش به موتورسواری به این رشته ورزشی روی آورد. هستی رضایی کادوی تولد ۹ سالگی او یک موتور ۷۰ سی‌سی اهدایی از سوی پدرش بود و همین موضوع دریچه‌ای جدید به زندگی هستی باز کرد.

پنجمین مرحله از رقابت‌های موتورکراس قهرمانی زنان جهان در سال 2022 در حالی روز گذشته در شهر افیون قره حصار ترکیه برگزار شد که یک نوجوان ایرانی نیز در این مسابقات شرکت داشت. هستی رضایی که تنها 15 سال سن دارد، در کنار بهترین موتورسواران جهان به داخل پیست رفت و دور نخست مسابقه را در رتبه بیست و یکم به پایان رساند. او در دور دوم توانست رتبه بیستم را به خود اختصاص دهد و یک امتیاز در جدول مسابقات کسب کند تا برای نخستین بار، یک ورزشکار ایرانی در جدول اصلی رنکینگ جهانی قرار بگیرد.

این دختر نوجوان ایرانی که تنها موتورسوار آسیایی حاضر در این مسابقه بود، مورد توجه بسیاری از شرکت‌کنندگان دیگر قرار گرفت.  لاریسا پاپنمایر آلمانی که در این رقابت رتبه دوم را کسب کرد، به تمجید از عملکرد هستی رضایی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در مسابقات آینده نیز این دختر موتورسوار ایرانی را ملاقات کند.

منبع : ورزش سه

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.