کد خبر : 25989 / /
/

جشن تولد لاکچری پسر آرش برهانی ترکاند + عکس

آرش برهانی عکس هایی از جشن تولد دوسالگی پسرش تیدا منتشر کرد.

جشن تولد لاکچری پسر آرش برهانی ترکاند + عکس

 آرش برهانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در کرمان بازیکن سابق باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران است. او در تاریخ ۳۰ ام فروردین ۱۳۹۶ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

آرش برهانی

آرش برهانی چگونه فوتبالیست شد؟

آرش برهانی فوتبالش را با دروازه بانی در تیم میلاد کرمان آغاز کرد اما با توجه به توانایی اش در گلزنی از دروازه بیرون آمد و به خط حمله اضافه شد. بعد از این که تصمیم خودش را در مورد مهاجم بودن در سن ۱۶ سالگی گرفت به تیم های شهرداری کرمان و بانک تجارت رفت و تا سال ۸۰ در این دو تیم بازی کرد.

فوتبال حرفه ای آرش برهانی

برهانی سال ۸۱ به تیم جوانان پاس تهران رفت و بعد از درخشش در این تیم به تیم بزرگسالان پاس تهران پیوست و تا سال ۸۵ و سن ۲۳ سالگی در این تیم ماند. آرش برهانی از معدود بازیکنانی است که قبل از پیوستن به تیم های قرمز و آبی پایتخت لژیونر شد؛ آرش فصل ۸۶-۸۵ را در تیم النصر امارات بازی کرد ولی فصل بعد مجددا به تیم پاس تهران بازگشت.

آرش برهانی متولد ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در کرمان، بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. آرش برهانی جزو بهترین مهاجم های تاریخ ایران  محسوب می شود. آرش برهانی اولین تجربه مربیگری خود را در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ با تیم بزرگسالان داماش آغاز کرد. و بعد از داماش در خرداد ماه ۱۳۹۷ سرمربی جوانان استقلال تهران شد و اولین بازی خود را با پیروزی مقابل صبا آغاز کرد.

آرش برهانی مهاجم استقلال در دهه ۸۰ و ۹۰ که ۹ سال حضور درخشان را در جمع آبی‌ ها گذراند، به تازگی صاحب فرزندی شده و نام آن را شاهان گذاشته است؛ برهانی حالا به یاد روزهای حضورش در استقلال تهران مجددا پیراهن این تیم را به تن کرده و در کنار فرزند خود عکس یادگاری را با پیراهن استقلال گرفته است

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.