کد خبر : 25884 / /
/

کار زشت زن و شوهر جوان در پارک | هر دو دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زن و شوهری که در بوستان های شرق تهران مواد مخدر توزیع می کردند ، خبرداد و گفت: از مخفیگاه متهمان 4کیلو و 630گرم هروئین کشف شد.

کار زشت زن و شوهر جوان در پارک | هر دو دستگیر شدند

سرهنگ "ضرغام آذین"  رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در بوستان های شهر تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در این رابطه  یک زوج جوان که  در بوستان های شهر تهران به ویژه  در پارک های  محدوده ی شرق تهران مواد مخدر توزیع می کردند، شناسایی شد.

آذین به سابقه دار بودن متهمان اشاره کرد و  ادامه داد:  مخفیگاه متهمان در جنوب تهران تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و پس از هماهنگی های قضائی هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر و در بازدید از این مکان  4کیلو و 630گرم هروئین و مبلغ 190میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.