کد خبر : 25825 / /
/

پرداخت وام ویژه ۱۰ میلیونی بدون سود +شرایط

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: تمامی تسهیلات پرداختی به نیازمندان و تا سقف ۱۰ میلیون تومان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بدون دریافت هیچ گونه سودی انجام می‌شود.

 پرداخت وام ویژه ۱۰ میلیونی بدون سود +شرایط

رضا طوسی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک روز بانکداری اسلامی اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این نهاد با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی در جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان در سال ۹۵ تاسیس شد.

وی افزود: این صندوق در سرفصل‌های درمان، تحصیل، کارگشایی، اشتغال، مسکن، ازدواج و ودیعه مسکن  به نیازمندان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند و هم اکنون جایگاه ویژه‌ای در نظام بانکی کشور دارد.

طوسی با بیان اینکه تمامی تسهیلات این صندوق تا سقف ۱۰ میلیون تومان به صورت کاملا قرض الحسنه و بدون دریافت هیچ گونه سودی می باشد، تصریح کرد: بقیه تسهیلات نیز با دریافت ۳ درصد کارمزد اولیه در یک مرحله،  به نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی در ادامه گفت: در ۵ ماهه نخست امسال از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دو هزار و ۴۵۰  فقره و به مبلغ  ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: ۱۷۵۰ مورد از این تسهیلات در زمینه حمایت، ودیعه مسکن و درمان  و  ۳۲۷ مورد نیز در زمینه اشتغال و کسب و کار و ۱۳۹ مورد خدمات مسکن و ۵۰ مورد نیز در زمینه تحصیلی و ۱۸۴ مورد نیز از طریق سپرده گذاری خیرین بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خیرین می توانند با سپرده گذاری در این صندوق با حفظ اصل سرمایه خود به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کمک کنند، عنوان کرد: در صورت معرفی نیازمندان از طریق خیرین این صندوق از محل سپرده آنها و تا سقف ۱۰۰% درصد هم افزایی به افراد معرفی شده تسهیلات پرداخت می‌کند.

منبع: ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.