کد خبر : 25603 / /
/

قتل هولناک جوان ۲۲ ساله افغانی توسط ۳چاقوکش

۳ نفر عاملان قتل یک جوان در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

قتل هولناک جوان ۲۲ ساله افغانی توسط ۳چاقوکش

 ۳ نفر عاملان قتل یک جوان در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جنایت شناسایی و دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی بروز یک مورد اختلافات و درگیری خانوادگی  بین تعدادی تبعه افغان و قتل یک جوان ۲۲ ساله تبعه افغانستان بوسیله سلاح سرد در حوزه پاسگاه مرکزی شهرستان بندرعباس و متواری شدن قاتلان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی و رصد اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل، مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان‌های استان کرمان شناسایی و با هماهنگی قضائی و همکاری پلیس آن شهرستان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۳ نفر از عاملان قتل دستگیر شدند.

جعفری اظهار کرد: متهمان دستگیر شده به بندرعباس انتقال که در بازجویی‌های به عمل آمده با توجه با مدارک مستدل پلیس صراحتا به جرم ارتکابی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان از عموم مردم فهیم استان خواست تا در برابر ارتکاب هرگونه جرایم همانند گذشته با احساس مسئولیت اجتماعی، پلیس را در شناسایی، کنترل و کشف جرایم یاری کنند و همچنین خانواده ها نیز در آموزش و فراگیری و استفاده از تکنیک‌های کنترل خشم به جوانان با هدف پیشگیری از بروز چنین حوادثی از هیچ تلاشی فروگزار نباشند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.