کد خبر : 25525 / /
/

اتفاق ناگوار در سقز | سه سرنشین پراید در آتش سوختند

حادثه رانندگی در مسیر سقز به دیواندره ۳ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت که متاسفانه هر سه سرنشین پراید در آتش سوختند.

اتفاق ناگوار در سقز | سه سرنشین پراید در آتش سوختند

حادثه رانندگی در مسیر سقز به دیواندره ۳ کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت که متاسفانه هر سه سرنشین پراید در آتش سوختند.

خالد رحمانپناه اظهار داشت: برخورد سواری پژو پارس و پراید در کیلومتر ۵۹ مسیر اصلی سقز – دیواندره، متاسفانه ۳ سرنشین سواری پراید در دم کشته و ۴ سرنشین سواری پژو پارس هم مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ساعاتی پیش در حوالی زرینه در محور سقز – دیواندره روی داد که به علت شدت تصادف سواری پراید آتش می‌گیرد و هر ۳ سرنشین خودرو پراید متاسفانه در میان شعله‌های آتش گرفتار و سوختند.

فرمانده پلیس راه شهرستان سقز علت حادثه را انحراف به چپ سواری پراید اعلام کرد.

وی از رانندگان خواست با توجه به اینکه مسافرت در این روزهای تابستان به اوج خود رسیده، نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از عجله و شتاب در هنگام رانندگی خودداری تا دوچار حادثه دلخراش نشوند.

گفته می‌شود فوتی.های سانحه رانندگی پراید، همگی اهل سقز هستند.

همچنین در واژگونی یکدستگاه سواری سمند در کمربندی سقز، منجر به مصدوم شدن تنها سرنسین خودرو شد و در تصادفی دیگر که بین دو  خودرو سواری روآ و پراید در کیلومتر ۱۰ محور اصلی سقز دیواندره، حوالی کشتارگاه دام صنعتی سقز روی داد، ۶ نفر از سرنشیتان هر دو خودرو مصدوم که با حضور ۴ آمبولانس اورژانس و هلال احمر مصدومان به بیمارستان شفا منتقل و خودروها توسط آتش‌نشانی ایمن‌سازی شد./فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.