کد خبر : 25315 / /
/

پیری زودهنگام مهدی مهدوی کیا همه را شوکه کرد +عکس

مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق پرسپولیس و سرمربی فعلی تیم ملی امید، با انتشار تصویر جدیدی از خودش طرفداران فوتبال را شوکه کرده است.

 پیری زودهنگام مهدی مهدوی کیا همه را شوکه کرد +عکس

این روزها زمزمه هایی مبنی بر برکناری مهدوی کیا از سرمربی گری تیم امید به گوش می رسد. البته نباید نادیده گرفت که نتایج ضعیف تیم ملی امید، زمینه را برای این شایعات فراهم کرده است.

اما در تمامی این سال ها مهدوی کیا همیشه از بازیکنان محبوب و کم حاشیه فوتبال بوده است و اغلب مخاطبین فوتبال احترام خاصی برای او قائلند.

پیری زودهنگام مهدی مهدوی کیا همه را شوکه کردشاید به همین خاطر است که انتشار تصویر جدید چهره اش هواداران فوتبال را منقلب کرده است. شکستگی و پیری چهره او در این تصویر کاملا مشهود است.

مهدی مهدوی کیا

به همین جهت اغلب کاربران مهدوی کیا را با هنرمندان یا ورزشکاران هم سن خودش مقایسه کرده اندو معتقدند او دچار پیری زودرس شده است.

به گزارش فرارو، خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد کمیته تیم‌های ملی قصد دارد تیم امید را برای بازی با تیم ملی در یکی از تاریخ‌های ۲۴ یا ۲۵ شهریور مهیا کند.

جالب اینکه بدانید قرارداد فدراسیون فوتبال با کادر فنی تیم ملی امید پایان یافته است.

مهدی مهدوی کیا پیش از اینکه سرمربی تیم امید شود مدیر فنی فدراسیون فوتبال بود و بار‌ها در اردوی تیم ملی حاضر شده بود و گویی اسکوچیچ از او خواسته تیم امید را برای بازی با تیم ملی مهیا کند.

شاید سرمربی تیم ملی در آینده بیشتر از مهدی مهدوی کیا در کادر فنی تیم ملی استفاده کند وهیچ بعید نیست با توصیه اسکوچیچ؛ مهدی مهدوی کیا در جام جهانی کنار تیم ملی باشد.

زمزمه‌هایی هم وجود دارد مبنی بر اینکه او قرار است جانشین کریم باقری در اردوی تیم ملی شود. باید منتظر ماند و دید که این مطلب، حقیقت دارد یا شایعه است!

فرارو

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.