کد خبر : 25082 / /
/

ماجرای طرح جدید بنزینی دولت در کرمان چیست؟ | منتظر افزایش قیمت بنزین باشیم ؟

فرماندار جیرفت از اجرای طرح کدینگ‌ در جنوب کرمان خبرداد و گفت: این طرح در راستای مبارزه با قاچاق سوخت در دستور کار است.

ماجرای طرح جدید بنزینی دولت در کرمان چیست؟ | منتظر افزایش قیمت بنزین باشیم ؟

احمد بلندنظر در پاسخ به پیگیری ها در شهرستان جیرفت و مشاهده صف های طولانی خودروها در محل جایگاه های عرضه سوخت و اینکه  برخی جایگاه داران اعلام کردند بنزین ندارند، اظهار کرد: شرکت نفت برای مدیریت مصرف سوخت در جنوب استان و شهرهای جنوبی طرح کدینگ را طی روزهای گذشته اجرا کرده و از صبح امروز این طرح در شهرستان جیرفت نیز به مرحله اجرا رسیده است.

وی‌ با اشاره به نحوه ارائه خدمات جایگاه داران افزود: روال کار به این صورت کارت آزاد جایگاه سوخت برای خودرو ۲۰ لیتر و برای خودروهای شخصی کارت سوخت ۳۰ لیتر است.

فرماندار جیرفت خطاب به شهروندان گفت: هیچ کمبودی در تامین بنزین و افزایش قیمتی نداریم و در طول روز هر نفر می تواند دو نوبت و  به میزان ۶۰ لیتر در شهرهای جنوبی سوخت گیری کند و برای خروج از جنوب به طرف شهرهای شمالی استان وارد هر شهر و جایگاه پمپ بنزین شدید محدودیت سوخت گیری ندارید.

بلندنظر با اشاره به اجرای این طرح در جنوب کرمان گفت: این طرح فقط در جنوب استان اجرا می شود و در بازدیدهای شبانه مدیران شرکت نفت و فرمانداری ها مشاهده شد بعضی جایگاه دارن متاسفانه از کارت سوختی که به میزان ۱۰ هزار لیتر برای ۲۴ ساعت شارژ می شد در همان ساعت اولیه نیمه شب تا ساعت ۶ صبح بیش از دو سوم سوخت را به فروش می رساندند و این امر در ساعت باقیمانده روز برای مردم مشکلاتی ایجاد می کرد از جمله اینکه اعلام می کردند کارت محدودیت خورده است

وی  از بارگیری سوخت مورد نیاز خبرداد و اظهار کرد: با این اقدام دولت و شرکت نفت تا حدودی از قاچاق سوخت جلوگیری خواهد شد و رانندگان خودروهای فاقد کارت سوخت هم با مشکل کمتری روبرو خواهند بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار ایسنا از جایگاه های عرضه بنزین در سطح شهر جیرفت، برخی از جایگاه ها مسیر ورود خودروها را برای سوختگیری مسدود و اعلام کردند که بنزین موجود نیست و از طرفی هم صف های طولانی خودروها جلوی جایگاه ها مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده لذا انتظار می رفت مسئولان قبل از آغاز این طرح برای جلوگیری از موارد ذکر شده اطلاع رسانی کامل را انجام  می‌دادند./ایسنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.