کد خبر : 25056 / /
/

دستگیری زورگیران خارجی در لواسانات

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند5 نفره سارقان زورگیر خبر داد و گفت: اعضای این باند 5 نفره از اتباع کشورهای همسایه بودند.

دستگیری زورگیران خارجی در لواسانات

سرهنگ "محمد باقر قدم زاده " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره  زورگیری از خانمی در  یکی از روستا های منطقه لواسانات توسط 5 تبعه از کشورهای همسایه و سرقت 6 میلیون ریال وجه نقد، دستگیری متهمان در دستور کار تیم عملیات کلانتری لتیان قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و پلیسی هویت و مخفیگاه  هر 5 متهم  شناسایی شد ادامه داد: نتیجه بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت که متهمان در باغی در یکی از روستاها مخفی شده اند که با هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی هر 5نفر دستگیر شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران افزود: در بررسی های بیشتر وجه نقد سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف و متهم به سرقتی بودن وجوه کشف شده اعتراف کردند.

سرهنگ قدم زاده  ابراز داشت: پلیس و دستگاه قضائی در برابر این افراد قانون شکن تمام قد و با تمام توان ایستاده است و  پلیس در کمترین زمان ممکن مجرمان را شناسایی و دستگیر خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد و با تحقیقات اولیه پلیس این 5 تبعه خارجی  در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.