کد خبر : 24994 / /
/

مرد مسافرکش نما طلاهای زن مسافر را سرقت کرد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری راننده مسافرکش نمایی، که طلاهای زن مسافر را سرقت کرده بود، خبر داد.

مرد مسافرکش نما طلاهای زن مسافر را سرقت کرد

سرهنگ " دوستعلی جلیلیان"در تشریح این خبر گفت: در پی تشکیل پرونده ای در کلانتری176حسن آباد با عنوان سرقت و زورگیری در پوشش مسافرکشی، بررسی موضوع در دستورکارعوامل تجسس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، سارق سوژه خود را تحت عنوان مسافر از مبدا "حسن آباد" به مقصد کهریزک سوار خودرو کرده و در طول مسیر با سوار کردن همدست خود وبا تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری طلا های خانم مسافر به ارزش یک میلیارد و 300میلیون ریال می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی، موفق شدند مخفیگاه سارق اصلی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه سارق پس از دستگیری به سرقت به عنف طلاجات با شیوه زورگیری تحت پوشش مسافر کش اقرار کرد افزود: با همکاری سارق هویت دیگر همدست وی به دست آمده و دستگیری دیگر متهم در دستور کار پلیس ری قرار دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه به عنوان مسافر سوار خودرو‌های مشکوک نشوند و در صورت امکان از ناوگان های حمل و نقل عمومی استفاده کنند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.