کد خبر : 24952 / /
/

لوله بازکنی شهران با خدمات تاسیسات غرب تهران

لوله بازکنی شهران با خدمات تاسیسات غرب تهران

همه ما میدانیم یا حداقل تجربه کرده ایم که گرفتگی های لوله فاضلاب و بالا زدن آب فاضلاب از چاه و خروجی فاضلاب در منزل یا محیط کار ، میتواند یکی از درد سر ساز ترین و بدترین مشکلاتی باشد که میتواند به وجود بیاید.در این مقاله استادکاران لوله بازکنی شهران مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران به شما کمک میکنند تا در مواجه با این مشکل دردسر ساز آگاهی و موارد مهم را بدانید.

قبل از همه چیز باید بدانیم که علت گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

گرفتگی لوله فاضلاب در بسیاری از موارد به خودی خود به وجود می آید و این امری طبیعی است و ممکن است هر چند وقت یکبار در منزل یا محل کار خود با این مشکل مواجه بشوید.اما برخی از گرفتگی های لوله وجود دارند که به دلایلی مانند انداختن دستمال کاغذی درون توالت فرنگی ، انداختن اشیا داخل لوله فاضلاب و ...

به طور کلی دلایل زیر باعث ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب خواهد شد:

  • ریختن ماسه و شن و مصالح ساختمانی در لوله فاضلاب
  • افتادن اشیا درون لوله فاضلاب
  • رسوبات و لجن
  • چربی و روغن
  • پسماند های غذایی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین بخش هر منزل است. خرابی در این بخش از منزل و محیط کار به خصوص برای خانم ها بسیار آزار دهنده است . مخصوصا اگر لوله فاضلاب دچار گرفتگی شود و فاضلاب از لوله پس بزند. این مشکل در بسیاری از ساختمان ها  و منازل اتفاق می افتد و دلیل آن هم همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم روغن و چربی، پسماند مواد غذایی و خیلی از آشغال های ریز و درشت که از طریق سینک ظرفشویی یا کفشوی آشپزخانه درون لوله فاضلاب ریخته میشود.

اگر به موقع مشکل برطرف نشود.یکی از علائم گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه ، جمع شدن آب در سینک ظرفشویی است.پس اگر به دنبال علت جمع شدن آب در سینک ظرفشویی بودید به این نکته توجه کنید!مسئله مهم هنگام گرفتگی یکی از راه آب های آشپزخانه مثل کف شوی، لوله سینک، لباسشویی و یا ظرفشویی این است که باید هر چه سریعتر از خدمات لوله بازکنی سعادت آباد یا هر نقطه دیگر استفاده کنید تا گرفتگی و بالا زدن چاه سبب کثیف شدن منزل نشود.برای رفع این مشکل تنها استفاده از خدمات لوله بازکنی و فنر برقی کافی است تا مسیر آب فاضلاب باز شود.

لوله بازکنی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام

حمام منزل یکی دیگر از قسمت هایی است که به دلیل ورود صابون، شامپو، مو و اشیا بیشترین موارد گرفتگی لوله فاضلاب را دارد. در اکثر حمام ها توالت فرنگی هم وجود دارد و همین مسئله گاهی اوقات سبب گرفتگی های مکرر نیز می شود.  لوله بازکنی تهرانسر ، برای رفع گرفتگی لوله حمام نیز خدمات لوله بازکنی را توسط بهترین استادکاران با تجربه و بدون کثیفی ارائه می دهد.

رفع گرفتگی چاه حمام در خدمات لوله بازکنی غرب تهران بسیار آسان و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میشود.رفع گرفتگی چاه حمام با چند روش ساده توسط خودتان در منزل انجام میشود.با روش هایی که در ادامه میگوییم مشکلتان به شرط جزیی بودن،حل میشود.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام را مانند رفع گرفتگی سینک آشپزخانه میتوان با روش های زیر میتوانید انجام دهید ، اما ، قبل از هر چیزی باید بدانید که علت گرفتگی لوله فاضلاب حمام چیست؟

گرفتگی لوله فاضلاب حمام عوامل مشخص و شایعی دارد و در 99 درصد مواقع همین عوامل باعث گرفتگی لوله فاضلاب حمام خواهد شد. عوامل زیر جزو مواردی هستند که باعث گرفتگی لوله فاضلاب میشوند :

  • مو
  • تیغ
  • دستمال کاغذی
  • مصالح ساختمانی ( به خصوص در زمان بازسازی)
  • رسوبات داخل لوله فاضلاب

تنها دلایل گرفتگی لوله فاضلاب حمام ، همین مواردی است که در بالا به آن اشاره کردیم که به جز مورد رسوبات داخل لوله فاضلاب،عمدتا باقی موارد در اثر سهل انگاری خودمان پیش می آید.

همانطور که گفتیم گرفتگی در لوله های فاضلاب انواع مختلفی دارد و حتی شدت گرفتگی ها نیز متفاوت است. مهم نیست گرفتگی چیست، چه شدتی دارد و شما در کدام نقطه از شهر تهران قرار دارید، کافی است با خدمات لوله بازکنی مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران تماس بگیرید تا سرویسکاران ما به سرعت خود را به محل برسانند و با دستگاه های حرفه ای مشکلتان را رفع کنند.

لوله بازکنی

متاسفانه بیشتر گرفتگی های لوله فاضلاب در طبقات اول به وجود می آیند پس اگر در طبقه اول ساختمان زندگی میکنید بهتر است بیشتر از بقیه رعایت کنید تا دچار گرفتگی لوله فاضلاب نشوید.

اما آیا رفع گرفتگی لوله فاضلاب و پیشگیری از آن ممکن است؟

به طور کلی باید بگوییم که هر چند وقت یکبار ممکن است لوله فاضلاب دچار گرفتگی شود اما برخی از موارد هست که این اتفاق را به تاخیر می اندازد.

برای پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب بهتر است که موارد زیر را رعایت کنید :

  1. از انداختن دستمال کاغذی و اشیا مانند آن درون لوله فاضلاب خودداری کنید.
  2. از صافی و توری های مناسب در خروجی لوله فاضلاب استفاده کنید.
  3. از اسید های لوله بازکنی استفاده نکنید!
  4. روغن و چربی ها را درون لوله فاضلاب نریزید.
  5. پسماند های غذایی را دورن سینک ظرفشویی نریزید!
  6. مو ، تیغ و صابون و موارد شبیه به آن را درون لوله فاضلاب حمام نریزید.

با رعایت همین موارد ساده گرفتگی لوله فاضلاب شما تا مدت های طولانی به تعویق می افتد و شما هیچ نگرانی ای ندارید.

لوله بازکنی

در حال حاضر مجموعه خدمات تاسیسات غرب تهران در تمامی نقاط تهران سرویس خود را ارائه می دهد، از جمله  لوله بازکنی شهر قدس گرفته تا جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، کوی بیمه، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس، دهکده المپیک , شهرک امیر کبیر، کن، وردآورد، شهرک گلستان، چهار دیواری، تهران ویلا، لوله بازکنی سعادت آباد ،شهرک غرب، فرحزاد، چهار دیواری و.... هر زمان و هر جا نیاز به خدمات لوله بازکنی و تعمیر تاسیسات ساختمان داشتید، کافی است " خدمات تاسیسات غرب تهران " را در گوگل جستجو کنید و یا مستقیما وارد وبسایت   (https://www.khadamatthehran.ir/ ) این مجموعه شوید و با شماره پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا سریعا مشکلتان رفع شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.