کد خبر : 24859 / /
/

نرگس محمدی مهاجرت کرد | مهاجرت نرگس محمدی صحت دارد؟

نرگس محمدی عکسی از خود در ساحل منتشر کرد که باعث تعجب مخاطبانش شد.

نرگس محمدی مهاجرت کرد | مهاجرت نرگس محمدی صحت دارد؟

نرگس محمدی بازیگر تلوزیون، سینما و تئاتر کشور  است. نرگس محمدی با علی اوجی (بازیگر معروف) ازدواج کرده است. نرگس محمدی با ایفای نقش در سریال «ستایش» به شهرت زیادی دست یافت. نرگس محمدی از بازیگران کم حاشیه کشور است. نرگس محمدی بازیگر محبوب کشور است و همسر او نیز علی اوجی جز بازیگران موفق و کم حاشیه به شمار می آید. در ادامه به زندگی شخصی نرگس محمدی می پردازیم.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد.

وی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد. نخستین حضور جدی سینمایی وی، در فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود. بازی در فیلم آناهیتا و نقش آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی ستایش موجب شهرت او شد. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

خانواده نرگس محمدی

خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.