کد خبر : 24762 / /
/

هشدار درباره کلاهبرداری جدید | بدون تزریق واکسن کارت دیجیتال دریافت کنید | هر دز کرونا ۶۰۰ هزار تومان ناقابل!

مدیر یکی از صفحات اینستاگرامی پیشنهاد ثبت سیستمی و دریافت کارت دیجیتال بدون تزریق واکسن کرونا در ازای پرداخت هر دز 600 هزار تومان را مطرح کرده است‌.

هشدار درباره کلاهبرداری جدید | بدون تزریق واکسن کارت دیجیتال دریافت کنید | هر دز کرونا ۶۰۰ هزار تومان ناقابل!

تزریق سه دز واکسن در اوج پیک آخر شیوع کرونا از جانب مسئولین بهداشت و درمان تاکید شد و اخیرا نیز زدن دز چهارم پیشنهاد شده است، اما برخی از افراد سودجو که در شبکه توزیع و تزریق واکسن کرونا نیز گاها نقش دارند، بدون تزریق واکسن با دریافت رشوه اقدام به ثبت سیستمی واکسن و صدور کارت دیجیتال مربوطه می‌کنند‌.

در همین راستا براساس گزارشاتی که تعدادی از مخاطبان در سامانه سوت‌زنی خبرگزاری فارس ثبت کرده‌اند، مدیریت یکی از صفحات اینستاگرامی، مطلبی را تحت عنوان برطرف کردن مشکلات ثبت سیستمی واکسن به صورت داستان در وضعیت خود بارگذاری کرده بود که در گفت‌‌وگوی شخصی با افراد پیشنهاد صدور کارت دیجیتال واکسن بدون تزریق آن با پرداخت مبلغ مشخصی را مطرح کرده است.

برای اطمینان از این اتفاق، به سراغ ادمین صفحه اینستاگرامی مذکور رفته و با پوشش دریافت کارت دیجیتال با وی ارتباط گرفتیم، که وی همان پیام را به ما نیز ارسال کرده و با دریافت مشخصات فردی و درخواست پرداخت ۶۰۰ هزار تومان از جانب مشتری به ازای هر دز واکسن، صدور کارت واکسن را عنوان کرد.

واکسن کرونا

این افراد سلامت مردم و جامعه را ملعبه کسب درآمد بیشتر خود از راه کلاهبرداری و ثبت صوری تزریق واکسن در سامانه های مربوطه کرده‌اند که لزوم نظارت بیشتر وزارت بهداشت و دستگاه‌های نظارتی را می‌طلبد،

همچنین از دستگاه‌ قضا خصوصا معاونت حقوق عامه دادستانی انتظار است در هماهنگی با وزارت بهداشت با این شیادان به سرعت برخورد کند.

منبع: فارس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.