کد خبر : 24676 / /
/

سکوت ستاره بدشانس تیم ملی بلاخره شکست

ستاره والیبال ایران درباره دلایل نرسیدنش به مسابقات قهرمانی جهان توضیح داد.

سکوت ستاره بدشانس تیم ملی بلاخره  شکست

ستاره والیبال ایران درباره دلایل نرسیدنش به مسابقات قهرمانی جهان توضیح داد

 دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۲۱ که در اکثر رویدادها به عنوان بازیکن ثابت به زمین می‌رفت، توانست برای اولین بار حضور در یک لیگ اروپایی را تجربه کند. شاید اوج کار میثم صالحی رقابت‌های المپیک توکیو بود که با وجود حذف ایران در مرحله گروهی این بازیکن عملکرد قابل قبول و جالبی را از خود ارائه داد.

میثم صالحی که به تیم اولشتین لهستان پیوسته بود، مدتی بعد از ناحیه کتف با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و خیلی از بازی‌های تیمش را به همین دلیل از دست داد. در نهایت میثم با جدایی از باشگاه لهستانی کتف خود را در کشور ایتالیا به تیغ جراحان سپرد. مصدومیت میثم صالحی به گونه ای بود که نتوانست در رقابت‌های لیگ ملت‌ها نیز تیم ملی والیبال ایران را همراهی کند و این امیدواری وجود داشت که با پشت سر گذاشتن چند ماه سخت در قهرمانی جهان دوباره به میدان بازگردد.

صالحی اخیرا در تمرینات تیم ملی نیز حضور پیدا کرد. هفته پیش و بعد از پایان آخرین تمرین ملی‌پوشان قبل از اعزام به لهستان بهروز عطایی در مصاحبه خود اعلام کرد که این بازیکن نتوانسته به آمادگی کامل برسد و غایب بزرگ ایران در مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود.

*به ایتالیا رفتم و دکترم گفت مشکلی نداری

اینکه قهرمانی جهان را از دست دادم و در این دوره نیستم احساس بدی است و نمی‌توانم در خدمت تیم ملی باشم. من یک سفر دو روزه به ایتالیا داشتم؛ دکترم گفت مشکلی نداری و جای نگرانی نیست و اگر یک هفته تمرینات تخصصی کتف‌ات را بدون والیبال ادامه دهی، هیچ مشکلی نخواهی داشت. برای تیم ملی آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم. من هم‌ کارم را در باشگاه خودم و در لیگ ادامه می‌دهم

*یک ماه تمرین کافی نبود

من یک ماه قبل از اینکه تیم ملی به ایران برگردد و مشغول مسابقات بود، با تیم ب تمرین می‌کردم. همه تلاشم را می‌کردم به قهرمانی جهان برسم اما این اتفاق متاسفانه نیفتاد. بعد از هفت ماه والیبال را شروع کردن برایم سخت بود و یک ماه برای این تورنمنت مهم کافی نبود. وقتی می‌خواستم در تمرینات بیشتر فشار بیاورم کتفم به من اجازه نمی‌داد.

*پزشک تیم ملی موافق حضورم در تورنمنت جهانی نبود

دکتر فرهادی، پزشک تیم ملی هم موافق شرکت کردن من در تورنمنت جهانی نبود. گفتند خیلی خطرناک است و بهتر است که این دوره هم نباشی.

*دلم با تیم ملی است

من دوست داشتم کنار تیم باشم و دوباره وارد جو مسابقه بشوم ولی این اتفاق نیفتاد؛ دلم با تیم است. امیدوارم بچه‌ها موفق شوند و بهترین‌ها را رقم بزنند.

*بازگشت کامل من بستگی به کتفم دارد

از لحاظ بدنی سعی کردم همیشه خودم را آماده نگه دارم ولی اینکه چه زمانی کامل وارد مسابقات شوم بستگی به کتفم دارد. انشاالله وارد تمرینات باشگاهی شوم و پله پله جلو بروم که اگر بشود از اول فصل کار را شروع کنیم. هدفم این است که به بهترین نقطه والیبال برسم و پیشرفت خوبی داشته باشم.

*اعتراضات موسوی بی‌جا نبود

در مورد اعتراضاتی که سید محمد موسوی کرده باید بگویم او سالها برای تیم ملی تلاش کرده و فکر نمی‌کنم اعتراضاتش بی‌جا باشد اما من نمی‌توانم نظری بدهم. در پایان باید از مردم که در این مدت جویای حالم بودند تشکر کنم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم./ورزش سه

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.