کد خبر : 24598 / /
/

شرایط فروش نقدی جدید خودرو /بدون قرعه کشی صاحب کامیون شوید

بهمن دیزل شرایط فروش نقدی برای ۶ محصول خود را اعلام کرد. شرکت بهمن دیزل در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش محصولات خود را اجرا می کند.

شرایط فروش نقدی جدید خودرو /بدون قرعه کشی صاحب کامیون شوید

شرایط ثبت نام نقدی محصولات بهمن دیزل با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه شروع شده و تا ساعت ۱۶ روز سه شنبه مورخ ۲۵ مرداد یا تا زمان تکمیل ظرفیت با شرایط اعلام شده ارائه می گردد.

شرکت بهمن دیزل شروطی را در قواعد و ضوابط بخشنامه که  ذیلا تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت بهمن دیزل به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد و و جه واریز شده به حساب مبدا مسترد خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام صرفا از طریق سایت http://Bahman.iranecar.com امکان پذیر است؛ همچنین ثبت نام کامیون های فورس و شیلر صرفا به همراه کاربری امکان پذیر است و امکان تغییر کاربری به هیچ عنوان میسر نبوده، همچنین زمان ساخت کاربری به زمان تحویل خودرو افزوده شده است.  

کامیون شیلر ۶ تن با قیمت ۸۴۷ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، کامیون فورس ۶ تن با قیمت ۸۹۳ میلیون و ۲۵۱  هزار تومان، کامیون فورس ۶ تن کابین خوابدار با قیمت ۹۲۹ میلیون و ۹۴۸ هزار تومان، کامیون فورس ۸.۵ تن کابین خوابدار با قیمت ۹۸۳ میلیون و ۹۶۴ هزار تومان، امپاور با قیمت ۳ میلیارد و ۶۳۰ هزار تومان و مینی بوس سحرپلاس با قیمت یک میلیارد و ۴۳۹ هزار تومان  به فروش می رسند./ همشهری آنلاین

بهمن دیزل1

بهمن دیزل 2

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.