کد خبر : 24526 / /
/

حمله وحشتناک سارق خطرناک با چاقو به پلیس

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل در محله تهران نو، خبر داد.

حمله وحشتناک سارق خطرناک با چاقو به پلیس

سرهنگ "صادق ضرونی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر سرقت از منزل از طریق سامانه 110 به کلانتری 128 تهران نو، تیم گشت انتظامی در محل حاضر  شده و مشاهده کردند  سه نفر که نقاب بر چهره داشتند در حال خروج از ساختمان و متواری شدن، هستند.

وی افزود: دونفر از سارقان سوار برموتورسیکلت آماده حرکت، از محل متواری و نفر سوم هم با موتورسیکلت قصد فرار داشت که ماموران مانع از فرار شده و سارق با استفاده از یک قبضه چاقوی سلاخی به سمت ماموران حمله ور شد که در نهایت با تیراندازی پلیس سارق، خلع سلاح و دستگیر می شود.

سرکلانتر یازدهم  پلیس پیشگیری تصریح کرد: از سارق یک قبضه چاقو و گاز اشک آور و دیلم و ابزار سرقت از منزل کشف شد، خوشبختانه حضور بموقع پلیس باعث ناکام ماندن این سرقت شد و سارقان فقط درب ورودی آپارتمان را تخریب کردند.

ضرونی با اشاره به اینکه متهم 35 ساله و دارای سابقه و تحمل حبس در زندان است، خاطرنشان کرد: تلاش در راستای دستگیری متهمان متواری ادامه دارد./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.