کد خبر : 24364 / /
/

بازداشت عجیب قاچاقچی در قطار / ۲۹۰ بسته تریاک را بلعیده بود! + عکس

قاچاقچی موادمخدر که ۲۹۰ بسته تریاک را بلعیده بود تا به شهر دیگری منتقل کند، از سوی پلیس دستگیر شد.

بازداشت عجیب قاچاقچی در قطار / ۲۹۰ بسته تریاک را بلعیده بود! + عکس

سردار حشمت الله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا گفت: با اعلام گزارش حمل و جابه‌جایی مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای، موضوع در دستور کار عوامل انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان و پیگیری‌های لازم، متهم که سوار یک دستگاه خودرو تیبا بود در عوارضی بزرگراه زنجان- تبریز شناسایی و خودرو توقیف و راننده دستگیر شد. اما در بازرسی داخل خودرو هیچ ماده مخدری پیدا نشد با این حال  مأموران انتظامی پلیس راه آهن شمال غرب با هوشیاری لازم و این احتمال که متهم به روش «بلع و انباری» در حال حمل مواد است پس از هماهنگی قضایی قاچاقچی دستگیر شده را برای انجام معاینات و اقدامات پزشکی به بیمارستانی در زنجان منتقل کردند.

تریاک

سردار ملکی گفت: طی هشت مرحله، ۲۹۰ بسته آب‌بندی شده مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۲ کیلو و ۳۹۰ گرم که به صورت بلع و انباری در معده جاسازی شده بود، از متهم تخلیه و در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

منبع: ایرنا

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.