کد خبر : 24178 / /
/

سقوط دو کوهنورد در یخچال یخار کوه دماوند

در ساعت ۵ صبح امروز دوشنبه با بهتر شدن وضعیت جوی تیم‌ها جهت صعود و ادامه مسیر عازم محل حادثه شدند اما به علت خطرناک بودن مسیرهای صعود و وضعیت نامناسب جوی در منطقه متأسفانه تیم‌های اعزامی مجبور شدند به محل پایگاه برگردند.

سقوط دو کوهنورد در یخچال یخار کوه دماوند

 

ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:روز گذشته طی گزارش مردمی مبنی بر سقوط دو کوهنورد در یخچال یخار کوه دماوند بلافاصله پس از تأیید صحت حادثه یک تیم عملیاتی تخصصی کوهستان از پایگاه کوهستان رینه و یک تیم تخصصی کوهستان از شعبه آمل پس از جمع آوری تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

تیم‌های اعزامی از مسیر ملاردبه سمت یخچال یخ و سعود کردند که به علت حرکت یخچال و سیلابی بودن مسیر صعود مجبور به تغییر مسیرهای متعددی شدند و در نهایت به علت شرایط بد جوی و مسیر نامناسب جهت صعود مجبور به برپایی کمپ و استراحت شدند.

در ساعت ۵ صبح امروز دوشنبه با بهتر شدن وضعیت جوی تیم‌ها جهت صعود و ادامه مسیر عازم محل حادثه شدند اما به علت خطرناک بودن مسیرهای صعود و وضعیت نامناسب جوی در منطقه متأسفانه تیم‌های اعزامی مجبور شدند به محل پایگاه برگردند. گفتنی است عملیات همچنان ادامه دارد./مهر

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.