کد خبر : 24086 / /
/

استوری جدید سیاوش یزدانی با لباس سربازی +عکس

سیاوش یزدانی استوری جدیدی را منتشر کرده است.

استوری جدید سیاوش یزدانی با لباس سربازی +عکس

بعید به نظر می رسد سیاوش یزدانی بتواند برای رقابت های لیگ 22 پیراهن استقلال را به تن کند و گویا او در تیم ملوان ماندنی است. هرچند مرادمند به جمع استقلالی ها برگشته و این تیم را همراهی خواهد کرد.

حالا سیاوش یزدانی استوری معنادار زیر را منتشر کرده است

سیاوش یزدانی

خبرآنلاین

سیاوش یزدانی متولد 12 اسفند 1370 در مشهد ، بازیکن فوتبال اهل ایران است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس می باشد ، فوتبال را کنار درس بصورت حرفه ای ادامه داد و حالا در پست مدافع میانی در لیگ برتر بازی می کند و کم حاشیه هم ندارد.

شروع با فتح

بصورت جدی فوتبال را از سال 1383 وقتی 13 ساله بود با تیم جوانان فتح مشهد شروع کرد و تا سال 85 در این تیم قد سیاوش یزدانی 192 سانتی متر است و در پست دفاع بازی می کرد.

از کنکور تا پیکان

بعد از بازی در فتح مشهد مدتی درگیر کنکور بود تا اینکه از سال 88 با جوانان سیاه جامگان فوتبال حرف ای رو ادامه داد و کمتر از دو سال به بزرگسالان این تیم رسید و تا سال 92 در این تیم بود.

از سال 92 به پیکان تهران رفت و عملکرد مثبت او در این تیم بعنوان مدافع در 50 بازی و سه گل زده در مدت 4 سال برخی تیم های لیگ برتری خواهان او شدند.

ورود به سپاهان

این مدافع با ارزش طبق درخواست سرمربی جدید تیم سپاهان ، امیر قلعه نویی در سال 96 با عقد قرارداد 2 ساله به طوفان زرد اصفهان پیوست.

تحصیل و خدمت

یزدانی که در سال 97 در صورت عدم پاس کردن واحد های خود سرباز می شد توانست 10 واحد مانده دروس خود در مقطع فوق لیسانس را پاس کند و در این تیم ماندگار شود.

از وضعیت ازدواج و همسر سیاوش یزدانی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

جنجال در سپاهان و پرسپولیس

جنجال مصاحبه او در بازی سپاهان با پرسپولیس در ورزشکاه آزادی در 6 اردیبهشت 98 باعث محرومیت موقت او از طرف کمیته انضباطی شد.

وی بعد از بازی جنجالی تیمش مقابل پرسپولیس در ششم اردیبشهت 98 در مصاحبه گفت : امروز طبقه پایین را به هواداران ما دادند و تماشاگران پرسپولیس هم بالای سر آنها نشسته بودند.

پرسپولیسی ها هواداران سپاهان را نابود کردند و من از آنها خواهش می کنم به اصفهان نیایند. چون اگر به اصفهان بیایند ، تنها خدا می تواند امنیت شان را تأمین کند. هواداران پرسپولیس واقعاً بی رحمانه چند تماشاگر ما را زدند.

وی در سوال اینکه آیا تماشاگران پرسپولیس را تهدید می کند یا خیر ، گفت : این حرف از سر دلسوزی است. اگر اینگونه باشد ، در اصفهان خون به پا می شود. من از هواداران سپاهان خواستم بیشتر مراعات کنند ، اما اگر در بازی دو تیم در جام حذفی مراعات نکنند ، حق دارند.در نهایت بعد از عذرخواهی حکم محرومیت او بخشیده شد.

بیوگرافی سیاوش یزدانی بازیکن فوتبال

سیاوش یزدانی متولد 12 اسفند 1370 در مشهد، فوتبالیست است

فارغ التحصیل فوق لیسانس می باشد، فوتبال را کنار درس بصورت حرفه ای ادامه داد و حالا در پست مدافع میانی در لیگ برتر بازی می کند و کم حاشیه هم ندارد

از سربازی تا حاشیه

یزدانی که در سال 97 در صورت عدم پاس کردن واحد های خود سرباز می شد توانست 10 واحد مانده دروس خود در مقطع فوق لیسانس را پاس کند و در این تیم ماندگار شود

باید دید او تا مقطع دکترا ادامه می دهد یا سرباز می شود

جنجال در سپاهان و پرسپولیس

جنجال مصاحبه او در بازی سپاهان با پرسپولیس در ورزشکاه آزادی در 6 اردیبهشت 98 باعث محرومیت موقت او از طرف کمیته انضباطی شد

او در مصاحبه ای عجیب طرفدارا تیم پرسپولیس را از سفر به اصفهان منع کرد و گفت در صورتی که به اصفهان بیایند اتفاقات تلخی برای آنها می افتد

در نهایت بعد از عذرخواهی حکم محرومیت او بخشیده شد

عامل باخت در بازی بعدی

در نیمه نهایی جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس بود که در دقیقه 121 بازی اشتباه یزدانی در دفع توپ گل به خودی و موجب حذف سپاهان شد

یزدانی در یک خانواده 4 نفر بدنیا آمده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد، او که دوران حرفه ای فوتبال خود را پشت سر می گذارد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

 وی در سال 97 – 1398 با سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر شده است

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.