کد خبر : 23811 / /
/

وام بافت فرسوده مسکن ۱۳۰میلیون تومان شد | کدام بانک وام بافت فرسوده می دهد؟

دریافت وام بافت فرسوده از بانک مسکن به قرار زیر است.

وام بافت فرسوده مسکن ۱۳۰میلیون تومان شد | کدام بانک وام بافت فرسوده می دهد؟

اگر قصد دارید از تسهیلات بافت فرسوده بانک مسکن استفاده کنید، می‌توانید وامی حداکثر با سقف ۱۳۰میلیون تومان دریافت کنید.

اقتصاد‌آنلاین گزارش داد، حداکثر مبلغ وام بافت فرسوده مسکن ۱۳۰میلیون تومان و کمترین میزان آن ۴۰میلیون تومان است.

البته برخورداری از بیشترین مبلغ بستگی به نحوه دریافت وام توسط شما دارد. اگر با قرارداد عاملیت وام دریافت کنید، حداکثر ۵۰میلیون تومان به شما اعطا می‌شود.

با خرید اوراق ممتاز شما می‌توانید ۱۳۰میلیون تومان وام بگیرید. برای تسهیلات از محل بدون سپرده نیز حداکثر ۱۲۰میلیون تومان به شما تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت از وام بافت فرسوده

جهت دریافت وام بافت فرسوده بانک مسکن باید از سند ملک برای ضمانت استفاده کنید و سند تضمین نباید در رهن بانک دیگری نباشد. این وام به سپرده قرض‌الحسنه نیاز دارد، اما اگر برای گرفتن آن از محل اوراق ممتاز استفاده می‌کنید، باید اوراق بخرید.

در اولین قدم، باید از طریق ارائه معرفی‌نامه از طرف شرکت بازآفرینی شهری یا اداره راه و شهرسازی اقدام کنید. علاوه‌بر این وام‌گیرنده نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشد.

حداکثر زمان بازپرداخت وام بافت فرسوده بانک مسکن ۳۰ ماه و مدت زمان بازپرداخت برحسب تعداد واحد مسکونی متفاوت است. برای ۵ واحد مسکونی ۱۲ ماه، ۶ تا ۲۰ واحد مسکونی ۱۵ ماه، ۲۱ تا ۵۰ واحد مسکونی ۲۰ ماه، ۵۱ تا ۱۰۰ واحد مسکونی ۲۴ ماه و ۱۰۱ واحد مسکونی به بالا طی۳۰ ماه برای بازپرداخت فرصت دارند.

چگونه قسط وام را بپردازیم؟

اگر وام شما سود ۹درصدی و ۳۰ ماه زمان برای بازپرداخت دارد، باید ماهیانه مبلغ ۱,۸۶۷,۴۰۸میلیون تومان پرداخت کنید.

برای وام با سود ۱۶درصد و ۳۰ ماه زمان بازپرداخت با سقف ۱۳۰میلیون تومان، باید ۵.۲۸۶.۰۷۱میلیون تومان قسط پرداخت شود.

برای سود ۱۸درصد نیز،۳۰ ماه زمان برای بازپرداخت وجود دارد و سقف وام ۱۲۰میلیون تومان است که در نهایت باید ماهی ۲۹.۹۰۱.۰۷۸میلیون تومان قسط پرداخت شود.

هزینه جانبی دریافت وام بافت فرسوده حداکثر ۷۸۵هزار تومان برآورد می‌شود که شامل تشکیل پرونده و حق کارشناسی ملک است. البته این هزینه بنابر سقف وام دریافتی تغییر می‌کند./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.