کد خبر : 23798 / /
/

سلفی جذاب وریا غفوری با همسر و پسر شیطونش +عکس

ثمره ازدواج وریا غفوری و همسرش مونا اردلان یک پسر بنام رادین و یک دختر بنام بارین است.

سلفی جذاب وریا غفوری با همسر و پسر شیطونش  +عکس

اخیرا عکسی از وریا غفوری همراه با خانواده اش منتشر شده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

وریا غفوری

زندگینامه وریا غفوری

وریا غفوری، کاپیتان پیشین تیم استقلال تهران، در شهر سنندج استان کردستان متولد شد. وریا یک اسم کردی به معنی هوشیار و زرنگ است و این نام را پدرش برایش انتخاب کرده است. وریا در محله موارک آباد، پای کوه آبیدر سنندج بزرگ شده است. پدر وریا غفوری از آن جایی که خودش درس نخوانده و خیلی سختی کشیده بود، با فوتبال بازی کردن او مخالف بود و دوست داشت پسرش درس بخواند و یک شغل مناسب داشته باشد، اما عشق به فوتبال و استقلال در نهایت وریا را به دنیای فوتبال وارد کرد. وریا غفوری سابقه بازی در تیم بزرگی چون سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه خود دارد و هم اکنون یکی از بازیکنان محبوب تیم استقلال است. وریا غفوری از فوتبالیست‌های اهل سنت ایران است.

شروع فوتبال با پیکان

وریا غفوری فوتبال را به صورت مبتدی در تیم جوانان توحید سنندج شروع کرد سپس مدتی در تیم اصناف قروه بازی کرد. وریا غفوری در سال ۱۳۸۲ در تست جوانان پیکان به تهران رفت و قبول شد اما به دلیل نداشتن خوابگاه، وریا مجبور به بازگشت به سنندج شد.

وریا غفوری و محرومیت به‌خاطر قلیان

وریا غفوری به همراه محسن مسلمان، پیش از دربی ۸۵ در آبان سال ۱۳۹۶ از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، به دلیل کشیدن قلیان تا اطلاع ثانوی محروم شدند. غفوری در مصاحبه‌ای گفته بود که تصاویر منتشر شده از او فتوشاپ است و چیزی درباره محرومیت نشنیده است.

ماشین وریا غفوری

وریا غفوری و ماشین ماشین‌هایش در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در برداشته است. یک بار باشگاه استقلال به این علت که پول نقد برای پرداخت قرارداد وریا نداشت، یک دستگاه خودروی BMW ۲۰۱۸ به او داد. وریا غفوری، ملی پوش سابق تیم ملی ایران، پیش از این نیز در دیدار پرسپولیس و ملوان در سال ۹۳، آخرین خودروی تولیدی شرکت مدیران خودرو را از مدیرعامل این شرکت به عنوان یکی از پدیده‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا گرفته بود.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.