کد خبر : 23788 / /
/

جنایت وحشتناک پسر ناخلف| راز جسد گمشده مادر همچنان در ابهام!

تحقیقات در رابطه با پرونده مفقودی پیچیده یک زن میانسال در شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم جنایی با کشف سرنخ‌های جدید، همچنان ادامه دارد.

جنایت وحشتناک پسر ناخلف| راز جسد گمشده مادر همچنان در ابهام!

 یکم تیرماه سال جاری رسیدگی به پرونده مفقودی یک زن میانسال در شرق تهران در دستور کار دکتر حمیدرضا رستمی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم جنایی پایتخت قرار گرفت.

بررسی‌های ابتدایی نشان داد،اوایل خردادماه زن میانسال، سوار بر خودروی پسرش شده اما دیگر به خانه بازنگشته و این زن آخرین‌ بار همراه با فرزندش سوار خودرو 206 بوده که پس از آن موبایلش خاموش شده است.

همین کافی بود تا بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی دستور بازداشت پسر جوان را یه عنوان تنها مظنون پرونده صادر کند؛ بدین ترتیب خیلی زود پسر جوان هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازپرسی در رابطه با موضوع مفقودی مادرش اظهارات ضد و نقیضی به زبان آورد.

اعضای تیم جنایی در گام نخست به سراغ خودروی پسرجوان رفتند و در بازرسی‌های موشکافانه از خودرو 206،  آثار خون کشف کردند و با رصدهای گسترده اطلاعاتی پی بردند، پسر جوان در بازه زمانی ناپدید شدن مادرش همراه وی در خودرو بوده است.

 با توجه به ادله موجود در این پرونده مبنی بر خاموش شدن تلفن همراه زن میانسال در اتوبان امام علی (ع) و  اثار خون وی در خودروی فرزندش، پسر جوان  به اتهام قتل دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز دوشنبه دهم مرداد ماه، متهم برای بررسی‌های بیشتر به شعبه یازدهم دادسرای امورجنایی منتقل شد اما وی در جریان بازپرسی‌ها منکر جرم قتل شد و از مفقودی مادرش اظهار بی‌اطلاعی کرد.

از سوی دیگر جدیدترین بررسی‌های بازپرس پرونده نشان داد، دوربین‌های مداربسته اتوبان امام علی (ع) چهره مادر میانسال را در خودرو 206 هنگامی که کنار فرزندش قرار داشته ثبت کرده‌ و روکش‌های خودرو مذکور ساعتی پس از خاموش شدن موبایل زن میانسال تعویض شده است.

با دستور دکتر حمیدرضا رستمی؛ بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جرائم جنایی متهم برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و با توجه به کشف سرنخ‌های جدید و ادله موجود، تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.