کد خبر : 23787 / /
/

اولین تصاویر از سیل مرگبار در فشم ظهر امروز| هشدار قرمز به گردشگران

رئیس مدیریت بحران شمیرانات با اشاره به آغاز موج جدید بارش‌ها و وقوع سیلاب در رودبارقصران هشدار داد: با توجه به شرایط جوی و احتمال بالا آمدن سطح رودخانه، ضروری‌ست عموم مردم از سفرهای غیرضروری به لواسانات و رودبارقصران جداً خودداری کنند.

اولین تصاویر از سیل مرگبار در فشم ظهر امروز| هشدار قرمز به گردشگران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع سیل در فشم خبر داد و گفت: تا این لحظه بر اثر این حادثه، چهار نفر مصدوم شده‌اند.

به گزارش رکنا، مجتبی خالدی از وقوع سیل در جاده زایگان فشم خبر داد و اظهار کرد: ساعت 15 و 14 دقیقه امروز وقوع حادثه سیل در منطقه رودبار قصران فشم به اورژانس اعلام شد.

وی افزود:‌ در پی بروز این حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است؛ در این حادثه تا این لحظه، چهار نفر مصدوم شده‌اند./ رکنا

سخنگوی سازمان اورژانس کشور:

حوالی ساعت ۱۶ امروز حادثه سیل در رودبار قصران، فشم، جاده زایگان، محله زاگون پله به سامانه ۱۱۵ اعلام و بی درنگ سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

به گفته اهالی منطقه در این حادثه یک نفر کشته و چهار نفر نیز مصدوم شدند که البته این آمار هنوز از سوی اورژانس قابل تایید نیست.

تکنسین های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و جزییات و تعداد مصدومان و فوتی های احتمالی اطلاع رسانی خواهدشد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.