کد خبر : 23513 / /
/

پلاکارد التماس یک زن برای ازدواج! | من شوهر میخواهم ! +عکس

دو هفته بعد از التماس زن پلاکارد به دست برای ازدواج، اکنون طلاق می خواهد.

پلاکارد التماس یک زن برای ازدواج! | من شوهر میخواهم ! +عکس

روزنامه اماراتی البیان نوشت: زن سودانی که بعد از برافراشتن پلاکارد «من شوهر می خواهم» به یکی از افراد مشهور در فضای مجازی تبدیل شده بود، دو هفته بعد از ازدواجش اعلام کرد از شوهرش درخواست طلاق کرده است.

زن+سودانی

اسلام محمد زن مهندس سودانی در رابطه با علت این تصمیم به دنبال کنندگانش در فضای مجازی گفت: شوهرم تمامی هدایای ازدواج مان را برداشته و متواری شده است، در عین حال به من نگفته بود که سه زن دیگر هم دارد.

او در ویدئویی خطاب به شوهرش گفت: بعد از رفتاری که از تو دیدم دیگر فکر نمی کنم به رابطه ام با تو ادامه بدهم، ان شاءالله وقتی به خارطوم آمدی پروسه طلاق را آغاز می کنیم.

او شوهرش را بزرگ ترین دروغگو توصیف کرد و گفت: به من گفته بود یک همسر دارد و همسر اولش با ازدواج ما موافق است، اما در حقیقت او سه زن دیگر داشته و من چهارمین آنها هستم.

به گفته رسانه های عربی، این زن سودانی با چند بار ایستادن در یکی از چهارراه های خارطوم و نشان دادن نوشته هایی همچون من شوهر می خواهم و من حاضرم همسر دوم باشم و نیز با برگزاری مراسم ازدواجش که صدها نفر در آن حضور پیدا کردند در فضای مجازی شهرتی برای خود دست وپا کرده است و اکنون نیز با اعلام درخواست طلاق به دنبال افزایش شهرت خود است.

منبع: ساعدنیوز

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.