کد خبر : 23483 / /
/

نقشه سیاه دختر دانشجو برای بستگانش| دزدی با همدستی 3 مرد

یکی از بستگان مالباخته که خانمی دانشجو بوده از حسن اعتماد وی سوء استفاده کرده و با همدستی 3 مرد اقدام به سرقت طلاجات موجود در منزل مالباخته به ارزش بیش از 35 میلیارد ریال می‌نمایند.

نقشه سیاه دختر دانشجو برای بستگانش| دزدی با همدستی  3 مرد

 سردار یحیی الهی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در شهر خرم آباد، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان در محل حاضر و پس از اقدامات پلیسی موفق به بدست آوردن سرنخ هایی از سرقت شدند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات خود متوجه شدند یکی از بستگان مالباخته که خانمی دانشجو بوده از حسن اعتماد وی سوء استفاده کرده و با همدستی 3 مرد اقدام به سرقت طلاجات موجود در خانه مالباخته به ارزش بیش از 35 میلیارد ریال می نمایند.

فرمانده انتظامی استان لرستان خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات به پلیسی به سرقت طلاجات اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار یحیی الهی در پایان ضمن هشدار به افراد فرصت طلب و سودجو گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و اقدامات علمی و عملی هرگز اجازه انجام اقدامات بزهکارنه را به آنان نخواهد داد و هم استانی ها درخواست کرد: از نگهداری طلا و جواهرات و وجوه نقد در منزل جدا" خودداری نمایند و در صورت لزوم از تجهیزات ایمنی مطمئن استفاده نمایند./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.