کد خبر : 23290 / /
/

هشدار سیلاب برای مردم جیرفت| مسدودشدن ۳ محور ارتباطی

رئیس اداره راهداری جیرفت از مسدودشدن ۳ محور ارتباطی در بخش‌های ساردوئیه، جبال‌بارز و اسفندقه به‌علت طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها خبر داد.

هشدار سیلاب برای مردم جیرفت| مسدودشدن ۳ محور ارتباطی

 مهدی امیرحیدری صبح امروز، دوشنبه، در جمع خبرنگاران گفت: بارندگی‌ های بامداد امروز و شب گذشته باعث طغیان برخی از رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و مسدود شدن سه محور روستایی جشار در بخش جبال‌بارز، رمون در بخش ساردوئیه و سرگز در بخش اسفندقه شده است.

وی با اشاره به افزایش میزان روند بارندگی‌ها و وجود رودخانه‌های متعدد در مناطق کوهستانی این شهرستان گفت: با توجه به شرایط موجود افزایش میزان راه‌های مسدودی در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جیرفت گستردگی شهرستان جیرفت و تعدد جاده‌های خاکی روستایی را نیز یادآور شد و افزود: از مردم و ساکنان روستاها خواهشمند هستیم با توجه به اعلام شرایط قرمز، بارندگی و ناپایداری‌های جوی حتی‌الامکان از تردد غیرضروری در جاده‌ها خودداری و با تأمین مواد غذایی و مایحتاج خود از افزایش تردد‌ها در جاده‌های روستایی خودداری کنند.

وی بیان کرد: با وجود ادامه بارندگی‌ های پیش‌ِرو، دستگاه‌های سنگین راهداری از جمله لودر و گریدر را در بخش‌های جبال‌بارز، اسماعیلی و اسفندقه مستقر کرده‌ایم، اما به‌جهت ادامه روند بارش‌ها در مناطق بالادست در زمان مناسب عملیات تیغ‌زنی و بازگشایی مسیرها نیز انجام خواهد شد.

امیرحیدری کمبود ماشین‌آلات راهداری را از عمده مشکلات راهداری شهرستان جیرفت در شرایط فعلی دانست و گفت: با همکاری و همیاری اعضای ستاد بحران و مردم یقیناً از این وضعیت بحرانی اعلام‌شده چندروزه عبور خواهیم کرد و راهداری با تمام توان کنار مردم خواهد بود./تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.