کد خبر : 23172 / /
/

عذرخواهی مردی که با خواهران منصوریان کتک کاری کرده بود! + عکس

فیلم درگیری فیزیکی شهربانو و سهیلا منصوریان، دو ستاره سابق ووشوی بانوان با یک مرد حالا در گوشی تلفن همراه هر کاربری وجود دارد.

عذرخواهی مردی که با خواهران منصوریان کتک کاری کرده بود! + عکس

شهربانو منصوریان نوشت: ما همه در ورزش یک خانواده هستیم اگر فردی هم رفتار نامناسبی داشته باشه مطمعنا در سریع ترین زمان با مرام و معرفتی که در بین وزرشکاران وجود داره مشکل حل میشه این یکی از اصلی ترین درس هایی است که هم ما یاد گرفتیم هم آموزش میدیم هیچ مشکلی نیست تنها گله ای که داریم از دوستانی هست که در جریان نبودند و قضاوت های بدی کردند ما همیشه انتظار داریم کسی مارو قضاوت نکند اما همیشه خودمون در سریعترین زمان ممکن همدیگر را قضاوت می کنیم قضاوت برای خداست.

فیلم درگیری فیزیکی شهربانو و سهیلا منصوریان، دو ستاره سابق ووشوی بانوان با یک مرد حالا در گوشی تلفن همراه هر کاربری وجود دارد.

 این درگیری در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان کشور رخ داده و دلیل آن هم بر سر نتایج بوده است. پدر یکی از ووشوکاران دختر بعد از اطلاع از شکست فرزندش وارد سالن وارم آپ (محل گرم‌کردن ورزشکاران)‌ شد.

اقتصادآنلاین

روایت روزی که شهربانو منصوریان شهردار را کتک زد

شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان 3 خواهر ووشوکار ایران، حالا در ورزش کشور به برندی قابل اطمینان تبدیل شده اند.

به گزارش ورزش سه، مساله ای که علاوه بر مدال آوری و قهرمانی در رقابت های ووشو خواهران منصوریان بیشتر به چشم آورده، پیگیری امور اجتماعی توسط آنها به خصوص در شهرستان سمیرم بوده است. و به همین خاطر برند سیب سمیرم را به نام خود ثبت کرده اند.

شهربانو منصوریان از درگیری فیزیکی‌اش با شهرداری سابق سمیرم  می گوید: من مسئول تربیت بدنی شهرداری سمیرم بودم اما وقتی آن آقا شهردار شد، بخش تربیت بدنی را تعطیل کرد.

وقتی این اتفاقات افتاد من کارهایی که شهردار انجام داده بود را پیگیری کردم و فهمیدم تخلف کرده است. من با پیگیری این موضوع به استاندار نامه زدم و آنها فهمیدند تخلف شده است. وقتی فهمید که من پیگیر شده ام گفت اینجا یا جای من است یا جای تو. همان موقع با هم درگیر شدیم و من او را کتک زدم!/وقت صبح

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.