کد خبر : 23163 / /
/

کرونا دوباره صعودی شد| ماسک در کدام مکان‌ها الزامی شد؟

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: استفاده از ماسک در هواپیماها، قطار و مترو، اتوبوس‌ها و همچنین در اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی الزامی شد.

کرونا دوباره صعودی شد| ماسک در کدام مکان‌ها الزامی شد؟

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی در جلسه امروز ستاد ملی کرونا بر استفاده الزامی از ماسک در هواپیماها، قطار و مترو، اتوبوس‌ها و همچنین در اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی تاکید شد.

به نقل از جماران، عباس شیراوژن در صفحه توئیت خود با اشاره به نشست امروز اول مردادماه ستاد ملی کرونا، افزود: همچون بیشتر نقاط دنیا، شاهد روند افزایشی ابتلاء به کرونا با زیرسویه BA۵ هستیم که ما مسئولان و عموم مردم باید مراقب باشیم با عادی انگاری‌ها، این روند شتاب بیشتری نگیرد.

وی با اشاره به فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفین که به غربالگری و پیشگیری توجه خاص دارد، اظهار کرد: مردم عزیز نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن پس از ۶ ماه از نوبت‌های قبلی اقدام نمایند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه مراکز تزریق واکسن باید فعال‌تر شوند، تاکید کرد: مراقبت‌های بهداشتی مرزی هم باید با جدیت بیشتر دنبال شود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.