کد خبر : 23120 / /
/

فیلم هولناک از لحظات ابتدایی سیل مرگبار استهبان فارس | ۱۵ خودرو را سیل برد +فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، او گفت: تاکنون ۱۱ نفر جان باخته‌ و ۱۳ نفر نیز مفقود شده‌اند. بارش باران شدید در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، وقوع سیل از سد رودبال را به‌دنبال داشت.

فیلم هولناک از لحظات ابتدایی سیل مرگبار استهبان فارس | ۱۵ خودرو را سیل برد +فیلم

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: ۵۵ نفر در حادثه سیلاب در بستر رودخانه رودبال استهبان دچار حادثه شدند که خوشبختانه نجات پیدا کردند. ۱۵ خودرو نیز دچار آبگرفتگی شده بود و از این تعداد، ۱۲ خودرو از آب خارج شد.

مرگ ۱۵ نفر در سیل هولناک استهبان فارس | ۸ نفر مفقود شدند

فرماندار استهبان گفت: در حادثه سیلاب در بستر رودخانه رودبال استهبان، ۱۵ نفر جان باخته و ۸ نفر نیز مفقود شده‌اند.

یوسف کارگر فرماندار استهبان استان فارس اظهار داشت: عصر دیروز ۳۱ تیر بارش شدید باران در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، طغیان رودخانه رودبال و وقوع سیل را به دنبال داشت که به موجب آن تاکنون ۱۵ نفر جان باختند و ۸  نفر نیز مفقود شده‌اند.

او افزود: از ۱۵ جسد کشف‌شده، هویت ۱۳ نفر مشخص است و جستجوها برای یافتن مفقودی‌ها همچنان ادامه دارد.

فرماندار استهبان گفت: همچنین بر اثر این سیلاب ۵۵ نفر دچار حادثه شدند که توسط نیروهای امدادی و عملیاتی و نظامی نجات یافتند.

کارگر گفت: دیروز همچنین ۱۵ خودرو نیز دچار آبگرفتگی و ۱۲ خودرو هم از زیر آب بیرون کشیده شد.

فرماندار استهبان ادامه داد: به محض وقوع این حادثه طبیعی، مسئولان و نیروهای امدادی برای بررسی جزئیات ماجرا در محل حضور یافتند.

شهرستان استهبان در فاصله ۱۷۴ کیلومتری شیراز قرار دارد. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۶۸ هزار و ۸۵۰ نفر بوده‌ است.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.