کد خبر : 23103 / /
/

خبر خوش برای زائران اربعین| مرز تمرچین باز شد

معاون امنیتی وزیر کشورگفت:با دولت عراق و کردستان عراق در خصوص تردد زائرین اربعین حسینی از مرز تمرچین به توافق رسیده ایم.

خبر خوش برای زائران اربعین| مرز تمرچین باز شد

میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور در بازدید از مرز تمرچین اظهار داشت: با دولت عراق و کردستان عراق در خصوص تردد زائرین اربعین حسینی به توافق رسیده ایم ، تمهیدات لازم از سوی استاندار آذربایجان غربی و طرف عراقی در حال اجرا است و زائرین عبور سهل و قانونمند و پرتردد را از این مرز خواهند داشت.

میراحمدی در خصوص وضعیت انسداد و کنترل و مدیریت مرز ها نیز گفت : به دستور رئیس جمهور ظرف3 سال وضعیت انسداد و مدیریت هوشمند مرزهای کشور به یک نقطه قابل قبول و مطلوبی خواهد رسید.

معاون امنیتی وزیر کشور در ادامه از برخورد‌های شدید با قاچاقچیان اسلحه و عوامل دخیل در آن خبر داد و گفت : کسانی که با جرایم مسلحانه قاچاق سلاح دستگیر می شوند از هیچ گونه تخفیف برخوردار نخواهند شد و به شدت با آنان برخورد می شود.

وی پس از بازدید از مرز تمرچین در جلسه شورای ساماندهی مرزی، موضوعات مربوط به صادرات و واردات کالا، مسائل مربوط به مرزنشینان؛ شیوه های مبارزه با قاچاق بخصوص قاچاق اسلحه را بررسی کرد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.